فرماندار: مدارس روستایی دزفول با کمک وزارت نفت تجهیز می‌شود

دزفول – ایرنا – فرماندار ویژه دزفول با اشاره به نشست اخیر خود با مسوولان وزارت نفت گفت: اعتبار خوبی برای تجهیز مدارس روستایی سردشت و شهیون دزفول تخصیص داده شد که تحقق آن می‌تواند بخش زیادی از مشکل کنونی مدارس این مناطق را برطرف کند.

به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش سردشت دزفول افزود: اگر چه منطقه سردشت و شهیون دزفول از مکان‌های مشابه در استان شرایط بهتری دارند ولی همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به تلاش بیشتری در این مناطق وجود دارد.

وی با تقدیر از اقدام‌های انجام شده در آموزش و پرورش منطقه سردشت و شهیون گفت: با وجود محدودیت اعتبارات و امکانات ولی کارها در این آموزش و پرورش به بهترین وجه ممکن پیش رفته است که این نشان از پای کار بودن مسوولان این منطقه برای توسعه عدالت آموزشی دارد.

فرماندار ویژه دزفول بسترسازی برای جذب نیروی بومی به آموزش و پروش سردشت را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید تلاش کرد تا افراد بومی شهرستان که شرایط و آمادگی شرکت در آزمون‌های استخدامی را دارند به منظور افزایش قبولی آنها در آزمون‌های استخدامی با برگزاری دوره‌های آموزشی تقویت کرد.

وی دانش آموزان را آینده سازان کشور دانست و تصریح کرد: مدارس حمزه و کلولی دزفول دارای جدی ترین مشکل در شهرستان هستند که حل مسایل آنها در اولویت قرار گرفته است.

فرماندار: مدارس روستایی دزفول با کمک وزارت نفت تجهیز می‌شود

تقسیم عادلانه منابع شهرستان رویکرد فرمانداری ویژه دزفول است

وی مهمترین رویکرد فرمانداری ویژه دزفول را تقسیم عادلانه منابع در کل شهرستان دانست و تاکید کرد: تقسیم عادلانه و مناسب اعتبارات در این شهرستان بر اساس جمعیت و محرومیت مناطق توزیع می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه با اقدام‌های انجام شده برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی و خدماتی طی سال‌های اخیر شاهد پیشرفت بخش‌های سردشت و شهیون هستیم گفت: با وجود همه کمبودها و مسایل مبتلا به این منطقه ، سرانه آموزشی، ورزشی، خدماتی و بهداشتی بخش سردشت و شهیون با سرعت در حال بهبود است.

وی بی توجهی حدود یک دهه اخیر دولت‌های گذشته در تجهیز مدارس روستایی را مورد اشاره قرار داد و افزود: دولت مردمی سیزدهم با تمام توان برای جبران کمبودها به میدان آمده است که باید از این فرصت برای توسعه متوازن و رفع محرومیت در تمام شهرستان دزفول استفاده کرد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت جدی تر بر وضعیت بهداشت مدارس ادامه داد: حوزه‌های امتحانات نهایی از اکنون در سردشت و شهیون باید آماده و تجهیز شود تا دانش آموزان کمترین مشکل را در زمان امتحانات داشته باشند.

همه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مسوولیت دارند

فرماندار دزفول در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات اسفندماه امسال را یکی از انتخابات‌های مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: بسترسازی حضور حداکثری مردم در انتخابات و امیدآفرینی وظیفه همه مسوولان، نخبگان، رسانه‌ها و فعالان اجتماعی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه تلاش شبانه روزی و گره گشایی از مشکلات موجب رضایتمندی مردم و بسترساز برای مشارکت حداکثری در انتخابات می‌شود افزود: اگر دلسردی توسط دشمنان و یا عملکرد ضعیف مجموعه‌ها در گذشته، ایجاد شده است باید برطرف شود.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه یکی از وظایف ما مسؤولان ایجاد رضایتمندی در سطح جامعه است، ادامه داد: تمام تلاش مدیریت شهرستان برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری در شان انقلاب و مردم ولایتمدار دزفول است.

وی با بیان اینکه مردم با رای خود سرنوشت چهار سال آینده کشور و شهرستان را تعیین می‌کنند افزود: برگزاری انتخابات سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم سرلوحه فعالیت هیات اجرایی فرمانداری دزفول در انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

به گزارش ایرنا، آموزش و پرورش شهرستان دزفول در حال حاضر شامل ۲ ناحیه سردشت و دزفول است.

بر اساس اعلام وزارت کشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ۲۱ آبان ماه جاری و با پایان زمان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس توسط هیات‌های اجرایی اعلام کرد که ۶۴ درصد از مجموع یک هزار و ۳۷۹ داوطلب ثبت نام شده برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، از سوی هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند.

شمار داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان در مجموع به ۸۷۶ نفر است. همچنین شمار داوطلبانی که صلاحیت آنها از سوی هیات اجرایی تایید نشده ۳۰۸ نفر معادل ۲۲ درصد و داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده ۱۸۵ نفر معادل ۱۴ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha