۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85318341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت چهار نظامی دیگر رژیم صهیونیستی

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۶
کد خبر: 85318341
هلاکت چهار نظامی دیگر رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت چهار نظامی دیگر خود در درگیری های جاری در نوار غزه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از رسانه های عربی، براساس جدیدترین گزارش رژیم صهیونیستی، سه نظامی در درگیری های زمینی در نوار غزه و یک نفر نیز در تصادف یک خودروی نظامی کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی، سن نیروهای کشته شده خود را ۳۴ تا ۴۲ سال اعلام کرد.

براساس این گزارش، یک افسر عضو گردان ۸۱۱۱ نیز به شدت زخمی شده و حال وی وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته شمار نظامیان کشته شده در عملیات زمینی در نوار غزه را ۱۰۲ و شمار کشته های خود از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» را ۴۲۵ نفر اعلام کرده بود.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی براساس دستور العمل و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می شود و نام های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده ها نیست.

رتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، به نظر می رسد این کار را به علت شمار بالای تلفات نظامیان خود و ترس از واکنش ها در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می دهد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می کند، با آماری که در لیست بیمارستان ها است، اختلاف زیادی دارد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی با اشاره به تداوم انتقال نظامیان زخمی ارتش اسراییل به بیمارستان‌های این رژیم اعلام کرد که اختلاف فاحشی میان تعداد زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می کند با آماری که در لیست بیمارستان ها است، وجود دارد.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که بیمارستان‌های وابسته به این وزارتخانه از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون ۱۰ هزارو ۵۸۴ نظامی و غیرنظامی زخمی را درمان کرده ولی ۱۳ نفر از آن‌ها جان باختند.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت پیش از این اعلام کرده بود که ۵ هزار نظامی صهیونیست در جنگ علیه غزه زخمی شده که ۲هزار نفر از آن‌ها معلول شده‌اند، اما بعد از اینکه این خبر واکنش های گسترده‌ای به همراه داشت در همان روز این روزنامه آمار زخمی های نظامیان صهیونیست را ۲ هزار نفر اعلام کرد.

به گفته منابع خبری، از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکنون ۱۰ هزار و ۵۸۴ نظامی صهیونیست زخمی شده اند که ۱۳۱ نفر از آنها در حین درمان به هلاکت رسیده اند و وضعیت ۴۷۱ نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha