بانک‌ها با پرداخت تسهیلات کم‌بهره کارآفرینان را کمک کنند

سنندج- ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: بانک‌ها با پرداخت تسهیلات کم‌بهره و اشتغالزا، به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران استان کمک کنند.

به گزارش ایرنا، فرزاد پیشکاری روز دوشنبه در دیدار با مدیر شعب بانک ملی استان کردستان اظهار کرد: دولت سیزدهم اهتمام جدی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی دارد و این مهم نیازمند همکاری دلسوزانه بانک‌هاست.

وی با اشاره به خدمات بانک ها به ویژه بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان، افزود: با توجه به سیاست‌های دولت در مهار تورم و ایجاد اشتغال در کشور، بانک ها می توانند در این راستا نقش آفرینی کرده و رضایتمندی جامعه را فراهم کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از کار جهادی و شبانه روزی بانک ملی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ که موجب شد ظرف یکماه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از این تسهیلات به متقاضیان ارائه شود، قدردانی کرد و اعتماد مردم به بانک ها به ویژه بانک ملی را بزرگترین سرمایه در جامعه دانست.

پیشکاری از مدیران ارشد بانک ملی کردستان خواست سرمایه گذاران و کارآفرینان را پشتیبانی کرده و در پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح های اشتغالزا در استان تمام تلاش خود را بکار گیرند.

جمشید کریمی مدیر شعب بانک ملی کردستان هم بر تلاش برای پرداخت تسهیلات در کمترین زمان و کمک به اجرای طرح های اشتغالزایی در استان تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha