۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85318410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز به کار ۱۰ پزشک متخصص جدید در گناوه

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبر: 85318410
آغاز به کار ۱۰ پزشک متخصص جدید در گناوه

بوشهر- ایرنا- سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: از ابتدای فصل پاییز تاکنون در قالب ۹ رشته تخصصی، ۱۰ پزشک متخصص جدید برای فعالیت در این مرکز جذب شده‌اند.

به گزارش ایرنا، "حسن فخرایی" شامگاه یک شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این پزشکان متخصص شامل ۲ متخصص داخلی، یک متخصص مغز و اعصاب، یک متخصص جراحی عمومی، یک متخصص رادیولوژی، یک متخصص چشم‌پزشکی، یک متخصص جراحی مغز و اعصاب، یک متخصص قلب و عروق، یک متخصص اطفال و یک متخصص بیهوشی است.

وی افزود: با اضافه شدن این پزشکان جدید، تعداد پزشکان فعال این بیمارستان به ۳۴ متخصص رسیده است.

سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه تصریح کرد: حضور این پزشکان در بیمارستان امیرالمومنین(ع) و کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) گناوه سبب شده تا بخش عمده‌ای از نیازهای مردم برای مراجعه به پزشکان متخصص، برطرف شود.

فخرایی ادامه داد: با پایان یافتن قرارداد تنها متخصص گوش، حلق و بینی این بیمارستان، به دنبال جذب یک متخصص در این رشته از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستیم.

سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه تاکید کرد: تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز پزشکی، ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات درمانی، افزایش سطح سلامت مراجعین و بالا رفتن رضایتمندی مردم را به عنوان یک اصل خدمت‌رسانی دنبال می‌کنیم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha