۲ ورزشکار از آذربایجان‌غربی به مسابقات آسیایی اعزام شدند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۲ ورزشکار از این استان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ۲ رشته قایقرانی و دوومیدانی UTMB اعزام شدند.

سجاد بیرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فاطمه مجلل یکی از ورزشکاران اعزامی از آذربایجان غربی به مسابقات آسیایی قایقرانی است که بین روزهای ۲۳ تا ۲۸ آذرماه جاری در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این مسابقات در کشور تایلند و در رده سنی زیر ۲۳ سال برگزار می شود و امیدواریم شاهد قهرمانی قایقران شایسته آذربایجان غربی در این رقابت ها باشیم.

وی اظهار کرد: در کنار فاطمه مجلل، یاسمن حمزه پور نیز به عنوان کمک مربی تیم ملی قایقرانی زیر ۲۳ سال کشور در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین سیروان بادامی دو و میدانی کار پیرانشهری به عنوان تنها نماینده ایران به مسابقات آسیایی دوومیدانی UTMB اعزام شد.

بیرامی گفت: این مسابقات در چهار ماده ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۱۶۰ کیلومتری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، فاطمه مجلل از قهرمانی رشته قایقرانی آذربایجان غربی است که در بازی های آسیایی هانگژو چین توانست در رشته تیمی چهارنفره مدال نقره مسابقات را به دست آورد.

همچنین رشته دوومیدانی UTMB از رشته های سخت دوومیدانی است که مسابقات اصلی آن در مون بلان فرانسه و رشته کوه های آلپ برگزار می شود و شرکت کنندگان باید در چهار ماده بسیار سخت چند ده کیلومتری با یکدیگر مسابقه دهند.

مسابقات اقماری این رقابت ها نیز سالانه در قاره های مختلف برگزار می شود که به طور معمول مسابقات آسیایی در چند کشور شرقی آسیا به اجرا در می آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha