۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85318469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره فیلم ایران در پاکستان برگزار می‌شود

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبر: 85318469
جشنواره فیلم ایران در پاکستان برگزار می‌شود

اسلام‌آباد- ایرنا- جشنواره فیلم جمهوری اسلامی ایران به میزبانی وزارت فرهنگ پاکستان و با حضور هیات سازمان سینمایی ایران در اسلام‌آباد برگزار خواهد شد.

احسان خزاعی رایزن فرهنگی سفارت ایران در پاکستان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت که معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی کشورمان در راس هیاتی از چهره‌های فرهنگی و مسئولان سینمایی ایران بمنظور ارتقای سطح همکاری‌های فرهنگی و هنری روز چهارشنبه به اسلام‌آباد سفر می‌کنند.

وی افزود: این سفر بنا به دعوت رسمی وزیر فرهنگ و میراث ملی جمهوری اسلامی پاکستان صورت می‌گیرد و قرار است در طول حضور هیات ایرانی در اسلام‌آباد، جشنواره فیلم جمهوری اسلامی ایران در محل شورای ملی هنرهای پاکستان برگزار شود.

خزاعی با ابراز خرسندی از سطح روابط فرهنگی دوجانبه ایران و پاکستان به ویژه همکاری‌های مشترک دو کشور همسایه در حوزه فرهنگ و رسانه اظهار داشت که سفر رئیس سازمان امور سینمایی کشور مرحله جدیدی از همکاری‌های ایران و پاکستان را در بخش ساخت مشترک فیلم، مستند، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در دو کشور به ویژه پیشبرد طرح مشترک فیلم اقبال لاهوری، آغاز می‌کند.

وی گفت که هیات ایرانی به ریاست محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی کشور قرار است با سید جمال شاه وزیر فرهنگ و میراث ملی و غلام مرتضی سولنگی وزیر اطلاع رسانی پاکستان دیدار کند.

رایزن فرهنگی سفارت ایران در پاکستان افزود که علاوه بر برگزاری جلسات دوجانبه در سطح مقامات دولتی و موسسات معتبر فیلمسازی، سفر به شهرهای کراچی و لاهور، دیدار با جامعه هنری، رایزنی با دست اندرکاران فیلم و سینما و بازدید از اماکن تاریخی پاکستان در این ۲ شهر از دیگر برنامه‌های هیات سازمان سینمایی ایران به همسایه شرقی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha