۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 5454
کد خبر: 85318575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همکاری مراکز مطالعاتی و پژوهشی ایران و کویت

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبر: 85318575
همکاری مراکز مطالعاتی و پژوهشی ایران و کویت

تهران- ایرنا- رئیس پیشین آکادمی مطالعات دیپلماتیک وزارت خارجه کویت پژوهشگران و اندیشمندان ایرانی در سمینارها و نشست‌های علمی دانشگاه کویت حضور یابند و متقابلا متفکران کویتی در کنفرانس‌های علمی و مطالعاتی ایران شرکت نمایند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی ایرنا؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با رئیس مرکز مطالعات خلیج فارس و جزیره العرب دیدار و پیرامون ساز و کار همکاری‌های علمی و پژوهشی دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

محمد توتونچی در این دیدار که با حضور عبدالعزیز الشارخ رئیس پیشین آکادمی مطالعات دیپلماتیک وزارت خارجه کویت برگزار شد بر اهمیت همکاری‌های دوجانبه در زمینه های مطالعاتی و حوزه های اندیشکده‌ای تاکید کرد و خواهان ارتقای همکاری های فیمابین و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه های علمی و اندیشکده‌ای شد.

همکاری مراکز مطالعاتی و پژوهشی ایران و کویت

دکتر یعقوب یوسف الکندری ضمن استقبال از پیشنهاد سفیر کشورمان ابراز امیدواری کرد پژوهشگران و اندیشمندان ایرانی در سمینارها و نشست های علمی دانشگاه کویت حضور یابند و متقابلا متفکران کویتی در کنفرانس‌های علمی و مطالعاتی ایران شرکت نمایند.

در این نشست مقرر شد در آینده نزدیک جلسه وبینار گفت‌وگوی مجازی میان مسئولان مرکز مطالعات کویت و مرکز مطالعات وزارت امور خارجه جهت ترسیم و تدوین ساز وکار همکاری مشترک تشکیل گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha