۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85318643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظر فعالان مجازی و یادداشت نویسان قزوینی در فرآیند انتخابات ارزشمند است

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین گفت: نظر فعالان حوزه فضای مجازی و یادداشت نویسان رسانه‌های برخط و مکتوب در فرآیند انتخابات ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد فتوحی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان قزوین با موضوع "انتخابات در قاب رسانه" ضمن بیان این مطلب افزود: برای استفاده و بهره‌مندی از این ظرفیت به زودی نشست هم اندیشی با این فعالان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی اظهار نظرهای انتخاباتی در فضای رسانه غیرکارشناسی هستند، اظهار کرد: لازم است که اهالی رسانه تا حدودی با مبانی قانون انتخابات آشنا باشند و اگر یک نکته مبهمی در ذهن آنان باقیمانده، در پرسش از مسوولان و متولیان، موضوع را برطرف کنند.

فتوحی، مهمترین شاخص انتخاباتی را مشارکت سیاسی دانست و بیان کرد: یکی از شاخص‌ها، افزایش سطح مشارکت سیاسی است تا حضور مردم در انتخابات پرشورتر شود، به همین دلیل از فعالان فضای مجازی و یادداشت نویسان می‌خواهیم که در این حوزه به صورت جدی وارد عمل شوند.

این مسوول خاطرنشان کرد: برای نخستین مرتبه در این دوره از انتخابات مجلس و خبرگان رهبری حتی یک نفر از منتصبان دولتی در هیات اجرایی حضور ندارد تا هیچ دخالتی در این رابطه صورت نگیرد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین خاطرنشان کرد: همه ما باید خود را پاسخگوی افکار عمومی بدانیم و در هر جایگاهی که قرار داریم برای شور انتخاباتی تلاش کنیم.

گفتنی است استان قزوین دارای سه حوزه انتخابیه و چهار کرسی برای نمایندگان در خانه ملت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha