۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85318681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرورت رفع مشکلات زیرساختی پروژه های نهضت ملی مسکن در البرز

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از دستگاه های خدمات رسانخواست با ورود به تامین زیرساخت های مورد نیاز سایت های مسکن مهر و نهضت ملی یاریگر مسوولان استان در به ثمر نشستن این خدمت ملی باشند.

"احمد افضلی " روز دوشنبه در کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان البرز اظهار کرد : سهمیه این استان در اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن،۹۸ هزار و ۸۵۸ واحد است که خوشبختانه با ورود عملیاتی استاندار البرز به نتایج خوبی دست یافته است.
وی افزود: نکته قابل تامل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه های خدمات رسان استان در بخش های مختلف؛ آب، برق و گاز است که امید می رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم.
افضلی تاکید کرد: در زمان حاضر سایت ۷۰ هکتاری ماهدشت و همچنین سایت های نظرآباد و فردیس نیازمند تامین خدمات زیربنایی است که باید به جد در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

وی یادآور شد: بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سفر اخیر رییس جمهور به بهره برداری رسید و بخش دیگری نیز تا دهه مبارک فجر تحویل متقاضیان می شود.
معاون بمور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: تعیین تکلیف و رفع مسائل زیرساختی و برخی مشکلات حقوقی، پروند مسکن مهر البرز در تا پایان سال ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha