فجر سپاسی و شهر راز شیراز تلاش برای کم کردن فاصله خود با بالای جدول  
آرشیوی

  شیراز-ایرنا- تیم های فجر شهید سپاسی و شهر راز برای کم کردن فاصله  خود با تیم های بالای جدول و دور نماندن از قافله صدرنشینی باید از سد حریفان خود در هفته شانزدهم رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور، عبور کنند.

به گزارش خبرنگارایرنا، ‌فجریها روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در تبریز باید به مصاف تیم مس این شهر که در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد و تیمی سخت کوش است، برود.

شاگردان مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر هفته گذشته مقابل تیم چادر ملو اردکان یزد در یک دیدار حساس بازی را واگذار و فرصت صدرنشینی را از دست دادند هر چند هنوز بازیهای زیادی باقی مانده است اما فجریها باید قدر بازیهای خانگی را بیشتر بدانند.

با این حال زرد پوشان فجرسپاسی که تیمشان خوب بازی می کند اما در زدن ضربات آخر و باز کردن دروازه حریفان با مشکل مواجه هستند ، قطعا فجریها برای این معضل در دور برگشت فکر اساسی خواهند کرد و تیم را با گرفتن یک مهاجم گلزن همچنان به عنوان مدعی نگه دارند.

فجریها هنوزچیزی را از دست نداده اند اگر چه با تیم چادر ملو صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارند اما این فاصله قابل جبران است چر ا که تا پایان لیگ هنوز ۱۹ بازی باقی مانده است مشروط به اینکه قدر همه بازیها را بداند چرا که فجریها از همان ابتدای شروع لیگ مدعی نشان دادند.

محرومیت سر مربی فجر

مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر که به دلیل انتقاد از رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از بازی با چادرملو با محرومیت تا اصلاع ثانوی روبرو شده است مقابل مس سونگون نمی تواند روی نیمکت تیمش بنشنید که این امر هم کار فجر را سخت می کند چرا که سر مربی فجریها باید از روی سکوها تیمش را هدایت کند.

فجریها برای دیدار با مس سونگون به غیر از سر مربی تیم که محروم است بازیکن مصدوم و محروم ندارد و با تمام قوا در سرمای تبریز به مصاف حریف خود خواهند رفت.

فجر سپاسی و شهر راز شیراز تلاش برای کم کردن فاصله خود با بالای جدول  
تیم شهر راز

شهرراز با شهرداری آستارا

اما شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک در هفته شانزدهم روز سه شنبه ۲۱ آذر در ورزشگاه حافظیه شیرازمیزبان تیم شهرداری آستارآ که در رده چهاردهم جدول قرار دارد، ‌است.

تیم شهر راز با وجود اینکه نخستین سال حضور خود را در لیگ دسته یک تجربه می کند و سودای رسیدن به لیگ برتر در برنامه دارد تاکنون نتایج خوبی گرفته اند و هم اینک هم با ۲۱ امتیاز در جایگاه هفتم و در میانه جدول قرار دارد.

تقویت تیم در نیم فصل

اما ستار زارع سرمربی تیم شهر راز در نظر دارد برای نیم فصل تیمش را تقویت کند تا امیدوار به ادامه مسابقات باشند چرا که در دور برگشت بازیها به مراتب سخت تر خواهد بود و شاید هم بتوانند فاصله ۱۱ امتیازی خود را با صدر جدول کمتر کنند هر چند در بالای جدول رقابت فشرده است و چهار تیم چادر ملو یزد ،‌ خیبر خرم آباد ،‌نفت مسجد سلیمان و فجر سپاسی شانه به شانه یکدیگردر حرکت هستند، حتی تیم ساییا تهران هم این شانس را دارد تا در جمع مدعیان قرار گیرد.

مروری به بازی تیم های بالای جدول در هفته شانزدهم

تیم چادر ملو ارکان یزد هم اینک با ۳۲ امتیاز در صدر قرار دارد،‌ این تیم در این هفته میزبان تیم خلیج فارس ماهشهر که در قعر جدول قرار دارد ،است و به نظر می رسد شاگردان سعید اخباری سر مربی تیم چادر ملو بازی آسانی در خانه خواهند داشت و برای اینکه صدر جدول را از دست ندهند، حتما تیم انتهای جدولی را دست کم نخواهند گرفت.

خیبر خرم آباد دیگر تیم بالای جدولی که با ۳۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد در این هفته در تهران به مصاف تیم آریو اسلامشهر خواهد رفت که تیم خوبی دارند و با ۲۱ امتیاز در رده هشتم هستند برای همین کار خرم آبادی ها را سخت تر خواهد کرد.

نفت مسجد سلیمان هم تیمی است که با ۲۹ امتیاز در رده سوم جدول است و تیمی مدعی نشان داده ،‌این تیم در هفته شانزدهم در خانه میزبان تیم سخت کوش مس کرمان است و بازی سختی برای تیم نفت پیش بینی می شود.

فجر سپاسی و شهر راز شیراز تلاش برای کم کردن فاصله خود با بالای جدول  
فجر سپاسی

به گزارش ایرنا در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی ۲ تیم اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha