۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبر: 85318789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ حلقه چاه آب غیرمجاز در تهران و پردیس پر شد

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبر: 85318789
۶ حلقه چاه آب غیرمجاز در تهران و پردیس پر شد

پردیس - ایرنا - مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از انسداد و پرکردن ۶ حلقه چاه آب غیرمجاز در محدوده این شرکت خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، وحید مرادی نسب روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با تلاش کارشناسان حقوقی جهت دریافت دستور قضایی و همچنین اجرای آن توسط همکاران بازرسی و نظارت طی یک روز کاری، ۶ حلقه چاه آب غیرمجاز در محدوده عملکرد این شرکت در شهرستان های تهران و پردیس در مجموع با دبی ۶ لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.

وی با تاکید بر اینکه این چاه ها در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی و حفاظت از منابع آب های زیرزمینی مسدود شد، افزود: با انسداد این تعداد چاه از تخلیه سالانه ۱۱۸ هزار و ۸۰۰ متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی این شرکت جلوگیری شد.

مرادی نسب خاطرنشان کرد: امور منابع آب تهران و پردیس بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و ازشرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ، تهران - کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha