پوستر نهمین جشنواره جهادگران علم وفناور آذربایجان‌غربی رونمایی شد

ارومیه- ایرنا- پوستر و لوگوی نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری (ائلفن ۲۰۲۴) که به مدت سه روزدر تالار وحدت ارومیه برگزار خواهد شد، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون علمی پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی روز دوشنبه در آیین رونمایی از سایت، پوستر و لوگوی نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری ( ائلفن ۲۰۲۴) آذربایجان‌غربی با اشاره به اهداف این جشنواره اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه و جشنواره ایجاد ارتباط بین نخبگان و جامعه و توانمندسازی نخبگان و برداشتن گامی در جهت رسیدن به هدف اصلی خود و تبدیل شدن به مرجعیت علمی در کشور در نظر گرفته شده است.

محمد جلال‌زاده با اشاره به نمایه گذاری عنوان جشنواره افزود: نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری آذربایجان‌غربی یکم تا سوم بهمن ماه سال جاری در تالار وحدت ارومیه با حضور پژوهشگران و نخبگان علمی استان و کشور برگزار می‌شود.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این آیین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص علم گفت: در مسیر علمی می‌توان با داشتن قدرت علنی به یک جرات علمی نیز دست یافت چرا که این ۲ اتفاق همدیگر را پوشش داده و موجب توسعه می‌شوند.

سرهنگ تقی نجمی اضافه کرد: قبل از انقلاب هرچند کشور دارای ظرفیت علمی بود، اما به دلیل نداشتن جرات علمی نمی‌توانستیم به پیشرفت دست یابیم و در تولید جزئی ترین موارد نیز مانده بودیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی موجب شد به قدرت علمی بومی دست یابیم و به جرات و باور علمی که همان جمله «ما می توانیم» است، برسیم.

وی اظهار کرد: امید است با برگزاری نمایشگاه های مختلف پژوهشی و علمی و فناوری ارتباط با نخبگان افزایش یابد و آذربایجان غربی به قطب علمی کشور تبدیل شود.

طراحی هویت بصری ائلفن ۲۰۲۴ بر عهده‌ سازمان فضای مجازی سراج استان بوده که در آن از نمادهای مختلف استفاده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha