استاندار سیستان و بلوچستان: مقالات علمی باید به تحرک و بارش فکری منجر شود

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مقالات و تحقیقات علمی و پژوهشی باید به تحرک فکری و در نهایت بارش فکری منجر شود و در قالب تعاونی‌های دانش بنیان اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز دوشنبه در نشست با تعدادی اساتید دانشگاه های سیستان و بلوچستان اظهارکرد: ارتباط مستمر با دانشگاه اهمیت فراوانی دارد و باید از ظرفیت‌ها و بارش فکری آن استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: اقتصاد دیجیتال اهمیت فراوانی دارد که باید این مهم در سیستان و بلوچستان با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان توسعه یابد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این استان کاملا تجاری است بنابراین باید با افزایش تولید از این امکان در جهت افزایش صادرات استفاده کنیم.

وی ادامه داد: قراردادی با کشورهای همسایه و روسیه منعقد شده که طبق این قرارداد کشورهای آسیا میانه و چین به دریا متصل خواهند شد.

کرمی بیان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت های فراوانی دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت ها به توسعه برسیم.

وی تصریح کرد: این دنیا محل گذر است و باید این فرصت محدود را قدر بدانیم و از آن در جهت رفاه و آسایش بیشتر مردم تلاش کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: غفلت از یاد خدا موجب می‌شود که برکت از این منطقه رخت بر بندد اوست که از ذهن همگان آگاهی دارد و همه عالم در ید قدرت الهی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha