دستیار رئیس جمهور: همسران شهدا با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در حال جهادند

شیراز – ایرنا - دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در دیدار باخانواده سردار شهید عبدالله اسکندری در شیراز گفت: همسران شهدا با ترویج سیره و فرهنگ شهدا در حال جهاد هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سکینه پاد روز دوشنبه در این دیدار با اشاره به حدیث نبوی که " اگر مردی به همسرش بگوید دوستت دارم هرگز از ذهن او پاک نمی شود"، سبک زندگی وفادارانه شهید و همسرش را تحسین کرد و گفت: این نوع سبک زندگی بر گرفته از آموزه های ناب دینی است.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب شهدا برای خود مرگی تاجرانه را برگزیدند و شما همسران شهدا نیز با ترویج سیره شهدا پیوسته در حال جهاد هستید.

دستیار رئیس جمهور: همسران شهدا با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در حال جهادند

همسر شهید عبدالله اسکندری نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از شهید و تفحص پیگیر ایشان، اظهار کرد: در جلسات هفتگی قرآن به منظور ترویج سبک زندگی شهدا، خاطراتی از شهید و سایر شهدا مطرح می‌کنم.

دستیار رئیس جمهور: همسران شهدا با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در حال جهادند

وی یادآور شد: داعش پیشنهاد تبادل پیکر شهید اسکندری در ازای پرداخت پول را مطرح کرده بود اما فزندانم تاکید داشتند که راضی نیستند از بیت المال مبلغی برای دریافت جسد شهید به داعش پرداخت شود.

سردار بی سر

سردار شهید عبدالله اسکندری متولد سال ۱۳۳۷ در محله قصردشت شیراز متولد شد. این سردار دلاور خردادماه سال ۱۳۹۳ در جریان دفاع از حرم‌های مطهر در محور حلب سوریه به شهادت رسید و پیکر پاک وی پس از هشت سال از شهادت به همراه جمعی از شهدای حرم در منطقه خان طومان تفحص شد و به وطن بازگشت.

پیکر مطهر شهید عبدالله اسکندری در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد؛ این مکان همان جایی است که در سال ۱۳۹۶، سردار شهید سرلشکر قاسم سلیمانی از یادمان شهید اسکندری از آن رونمایی کرده بود.

دیدار دستیار رئیس جمهور با مسئولان فرهنگی و دانشجویی در شیراز

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در ادامه سفر خود به استانفارس با مسئولان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار و در جریان اقدامات این نهاد قرار گرفت.

دستیار رئیس جمهور: همسران شهدا با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در حال جهادند

در این دیدار دستیار رییس جمهور در جریان اقدامات فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفت.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی که برای یک سفر دو روزه به استان فارس سفر کرده قرار است در این سفر دیدارها و نشست هایی را با اساتید و کارکنان علوم پزشکی شیراز ، با دانشجویان و مسئولان اجرایی استان داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha