۲۹۴ پرونده تخلف قاچاق به ارزش ۱۵ هزار میلیارد ریال در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ارومیه- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۹۴ فقره پرونده تخلف قاچاق به ارزش ریالی ۱۵ هزار میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

به گزارش ایرنا، ایرج مرندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی ۲ هزار و ۹۳۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی مرتبط توسط بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای گشت مشترک بازرسان صنعت، معدن و تجارت و پلیس امنیت اقتصادی استان، در یکی از انبارهای شهرستان ارومیه بیش از ۴۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: این پرونده هشت میلیارد ریالی پس از تشکیل پرونده قاچاق جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع قانونی ارجاع خواهد شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تاکید کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم عرضه محصول، عدم درج قیمت، کم فروشی و نظایر آن از سوی واحدهای صنفی می توانند از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، روند بازرسی از بازار آذربایجان غربی در طول سال ادامه دارد و علاوه بر نظارت هایی که در ایام خاص سال انجام می شود، نظارت های مستمر بر بازار و انبارهای شرکت های مختلف نیز صورت می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha