۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85319001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم هاکی زنجان برای حضور در لیگ برتر با مشکل کمبود منابع مالی مواجه است

زنجان - ایرنا - دبیر هیات هاکی استان زنجان گفت: تیم هاکی مردان استان برای حضور در مسابقات لیگ برتر "جام غزه" مشکلی ندارد اما نبود حامی و کمبود منابع مالی احتمالا به اعزام نشدن تیم منجر شود.

محمد مولایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات لیگ برتر " جام غزه" دی ماه سال جاری برگزار می شود و اعزام تیم هاکی استان به این مسابقات، نیازمند ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال رایزنی با حامیان مالی برای حضور بهتر در رقابت های لیگ برتر هستیم، اضافه کرد: هیات های ورزشی درکل درآمدی ندارند و اعتبارات تخصیصی بسیار ناچیز اداره کل ورزش و جوانان پاسخگوی مشکلات آنها نیست.

این مسوول ادامه داد: با توجه به این موضوع اعزام تیم ها به ناچار به صورت نوبتی انجام می شود، در حالیکه نفرات شایسته تیم هاکی استان در بخش مردان و زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

وی تاکید کرد: بزرگترین مشکل هیات، نبود مساعدت مالی است که تداوم این امر مشکلات و معضلات زیادی را به دنبال داشته است.

دبیر هیات هاکی استان زنجان ادامه داد: در زمان حاضر ۵۰ ورزشکار هاکی در سطح استان فعالیت می کنند و با برنامه ریزی صورت گرفته درصدد رشد و توسعه این رشته ورزشی هستیم.

وی اظهار داشت: هاکی زنجان در دهه ۸۰ در دوران اوج و شکوفایی خود قرار داشت، اما پس از آن، این رشته رو به افول گذاشت و علاقه مندان خود را از دست داد.

مولایی افزود: هم اکنون با همکاری فدراسیون هاکی تجیهزات مورد نیاز این رشته برای استان خریداری شده است و مشکلی در خصوص تجهیزات این رشته نداریم.

وی با بیان اینکه این هیات آمادگی دارد در صورت نیاز تجهیزات مورد نیاز را به صورت امانی در اختیار بازیکنان دستگاه های مختلف قرار دهد، گفت: حتی تجهیزات لازم برای تمرین همزمان پنج تیم در استان وجود دارد.

دبیر هیات هاکی استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مشکلات هیات، همکاری نه چندان مطلوب آموزش و پرورش در موضوع استعدادیابی هاکی بوده چون این رشته ناشناخته مانده است و معرفی آن زمان زیادی لازم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha