۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبر: 85319075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: تمامی بخشداری های مازندران به فیبر نوری متصل شود

ساری - ایرنا -استاندار مازندران گفت: سخت افزار و نرم افزارهای کامل اتصال و بهره برداری از فیبر نوری در تمامی بخشداری‌ها تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز دوشنبه در مراسم افتتاح ایجاد زیرساخت اتصال ۲۴ بخشداری مازندران به فیبر نوری به صورت ارتباط تصویری در استانداری مازندران، ایجاد زیرساخت اتصال بخشداری‌ها به فیبر نوری را برای خدمات رسانی مطلوب تر به مردم استان را بسیار مهم و اساسی مهم توصیف کرد.

در ادامه امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: تلاش برای اتصال تمامی بخشداری های استان به شبکه فیبر نوری تا انتخابات ۱۱ اسفند است.

وی با بیان این که با حمایت استاندار مازندران و تلاش دستگاه های متولی برنامه ایجاد زیرساخت های ارتباطی در حوزه دولت با جدیت به پیش می رود، اظهار داشت: تعدادی از بخشداری ها تاکنون به شبکه فیبر نوری متصل شده اند و در تلاشیم تا بقیه نیز تا زمان انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال به این زیرساخت متصل شوند. ‌

استاندار: تمامی بخشداری های مازندران به فیبر نوری متصل شود

وی ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران و مدیریت مجموعه مخابرات منطقه مازندران در توسعه شبکه ارتباطی استان، افزود: در سال جاری برنامه اتصال استانداری مازندران به شبکه فیبر نوری انجام شد و در همین راستا و بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته میان وزارت کشور و شرکت مخابرات ایران پوشش ارتباطی در مراکز مختلف بخشداری های استان در دستور کار قرار گرفت.

رییس کارگروه توسعه دولت الکترونیک مازندران بیان داشت: از تعداد ۵۹ بخشداری موجود در استان مازندران تعداد ۲۲ بخشداری مستقر در فرمانداری ها داریم که از قبل دارای پوشش کامل ارتباطی بوده اند و از ۳۷ بخشداری باقیمانده با پیگیری های صورت گرفته تاکنون امکان اتصال تعدادی دیگر از بخشداری ها به شبکه فیبر نوری برقرار شد و ۲۲ بخشداری نیز در دست اجرا است که در تلاش هستیم تا قبل از انتخابات، کلیه بخشداریهای باقیمانده نیز به این شبکه متصل شوند.

در ادامه جلسه اسماعیل اعزی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران گفت: ۱۲ هزار و ۴۸۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری اعم از بین شهری، شهری و روستایی در سراسر استان وجود دارد که ۲ هزار و ۴۸۰ کیلومتر از آن در دولت سیزدهم ایجاد شده است.

وی همچنین در ادامه افزود: طرح های فیبر نوری با دستور ویژه استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در مراکز شهری و مناطق روستایی استان همچنان در حال انجام است که اجرای آنها زمینه ساز پایداری شبکه و افزایش سرعت اینترنت، امنیت اطلاعات در ارتباطات ثابت و تلفن همراه استان مازندران خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین با برقراری ارتباط برخط با بخشداری دابودشت شهرستان آمل آیین افتتاح اتصال ۱۵ بخشداری استان مازندران به شبکه فیبر نوری برگزار و مقرر شد تا با تسریع در اتصال بقیه بخشداری‌ها تامین سوییچ های این مراکز نیز در دستور کار قرار گیرد.

استاندار: تمامی بخشداری های مازندران به فیبر نوری متصل شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha