چمران: موضوع معتادان متجاهر و بافت فرسوده از مشکلات محله هرندی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ارتقای سرانه‌های زندگی در محله هرندی گفت: موضوع معتادان متجاهر و بافت فرسوده از مشکلات شهروندان این محله با قدمت تهران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران عصر دوشنبه در ششمین رزمایش مشترک و متمرکز جهادی قرارگاه شهید اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ که در محله هرندی برگزار شد، افزود: در دوره سوم و چهارم شورای شهر، برنامه‌های متنوعی در محلات هرندی از سوی مدیریت شهری اجرا شد که بدلیل عدم هماهنگی ادامه دار نبود.

وی افزود: اگر برنامه‌ها بصورت مداوم ادامه دار بود قطعا وضعیت زیست شهروندان در این محله قدیمی و اصیل ارتقا پیدا می‌کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مدیریت شهری در راستای ارتقای زیست شهروندان محله هرندی حمایت می‌کند.

چمران: موضوع معتادان متجاهر و بافت فرسوده از مشکلات محله هرندی است

۶۸ درصد مساحت محله هرندی فرسوده است

همچنین شهردار منطقه ۱۲ تهران نیز در این مراسم گفت: محله هرندی ۱۷۴ هکتار وسعت دارد که ۶۸ درصد معادل چهار هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده قرار دارد.

وحید رضا انارکی محمدی افزود: برای افزایش زیست در این محله افزایش حس تعلق است که در این زمینه اعتبارات مناسبی در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: در سال های اخیر بدلیل خلع مدیریت اقدامات متناسب با نیازهای شهروندان نبوده و تلاش داریم با افزایش سرانه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی حس تعلق در محله هرندی را افزایش دهیم.

شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد: در این زمینه طرح احداث گذر ۲۴ متری در محله هرندی به شهرداری داده شده و تلاش داریم سایر طرح‌های ترافیکی و عمرانی در جهت ارتقای زندگی در این محله را دنبال کنیم.

به گفته وی، در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر اقدامات خوبی صورت گرفته که البته این طرح‌ها باید ادامه دار باشد.

چمران: موضوع معتادان متجاهر و بافت فرسوده از مشکلات محله هرندی است

همچنین جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اجرا شدن ششمین رزمایش قرارگاه شهید اسداللهی نیز گفت: هدف همه انبیا اصلاح امور بوده که این امر عرصه‌های مختلفی دارد که یکی از این عرصه‌ها عمران و آبادانی است.

سردار محمود توکلی افزود: اصلاح و عمرانی آنقدر مهم است که چندین مرتبه در قرآن کریم تاکید شده و این امر بسیار مهم که مورد رضایت خداوند متعال است بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: این اقدام مبارک که توفیقی است از سوی خداوند باید به نحو شایسته اقداماتی برای افراد انجام داد.

جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: این طرح قرارگاهی در محلات آسیب پذیر آغاز شد و کارها بر اساس تکالیف و وظایف کار را جلو ببرند و مردم احساس کنند که کارهای خوبی انجام شده است.

وی افزود: واگذاری امکانات سالن ورزشی، توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم و همچنین اهدا جهیزیه و بسته‌های معیشتی برای خانواده محروم محل و اجرای برنامه‌های مختلف درمانی از مهمترین برنامه‌ها در این رزمایش است.

سردار توکلی یادآور شد: این رزمایش با نام و رمز حضرت فاطمه زهرا (س) در محله هرندی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha