۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85319156
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب‌الله: تهدیدهای نتانیاهو و وزیر جنگش توخالی است

تهران-ایرنا- نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی تهدیدهای نخست وزیر و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی علیه این جنبش و لبنان را توخالی و پوچ ارزیابی کرد و به آنها نسبت به هرگونه اقدام علیه لبنان هشدار داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، شیخ «علی دعموش» نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در این باره اظهار داشت: دشمن اسرائیلی در موقعیتی نیست که اراده خود را بر لبنان تحمیل کند.

وی تاکید کرد: تهدیدهای نتانیاهو و وزیر جنگ وی علیه لبنان توخالی و بی‌ارزش است، دشمن به خوبی می‌داند که ما به تهدید و ارعاب اهمیتی نمی‌دهیم، زیرا ما اهل میدان و مقاومت هستیم و تمامی تجربیات سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۶ و همچنین ۲۰۰۶ گواه این است که ما از تهدیدات آنها نمی‌ترسیم و هر بار که مورد حمله قرار گرفتیم، پیروزی را برای کشور و ملت خود رقم زدیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز اگر دشمن دوباره به حمله به لبنان فکر کند، به خواست خدا یک پیروزی جدید را برای کشو و ملت لبنان رقم خواهیم زد.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان همچنین بر ادامه نبرد تا زمان توقف تجاوزات به نوار غزه تاکید کرد.

شیخ دعموش افزود: وقتی می گوییم دولت آمریکا در تجاوز شریک است و بیشترین مسوولیت جنایت‌ها و نسل کشی غزه را بر عهده دارد، بیهوده نمی‌گوییم؛ چراکه این حقیقت امروز برای همه جهان آشکار است و واشنگتن طرفی است که جنگ را مدیریت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha