فکری: شهرآورد قابل پیش‌بینی نیست/ داور نباید جانبدارانه سوت بزند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال هوادار و کاپیتان اسبق استقلال گفت: در مورد شهرآورد تهران نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد اما امیدوارم حاشیه بر متن غالب نشود تا مردم یک بازی خوب را تماشا کنند.

به گزارش ایرنا، محمود فکری در پایان جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اشاره به دیدار رقبای سنتی یعنی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد تهران اظهار کرد: تمام ایران بیننده این بازی خواهند بود و باید همه جوانب به گونه‌ای مدیریت شود که حاشیه بر متن غالب نشود.

وی ادامه داد: در خصوص این دیدار نمی‌توان قضاوت کرد و پیش‌بینی خاصی داشت اما امیدوارم هر تیمی که بهتر است و از موقعیت‌ها استفاده بهتری کند، در نهایت برنده از زمین بازی خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در خصوص برگزاری کمیته اخلاق هم گفت: در مصاحبه‌ای که قبل از دیدار هوادار با پرسپولیس داشتم، سوء تفاهمی ایجاد شد که این نشست هم با همین موضوع برگزار شد. من در صحبت‌هایم گفتم و الان هم تاکید می‌کنم هر داوری می‌تواند طرفدار یک تیم باشد اما مهم این است وقتی داوری برای تیم مورد علاقه خود قضاوت می‌کند باید بدون جانبداری و طرفداری سوت بزند و این خیلی مهم است.

فکری افزود: یک کودک وقتی هوادار یک تیم فوتبالی می‌شود، نمی‌داند ۲۰ سال دیگر چه شغلی خواهد داشت اما وقتی داور شد در بازی باید عدالت را برقرار کند. حرف من این بود که برداشت دیگری از آن شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha