۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85319580
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شکارچیان متخلف در لرستان محیط‌بانان را مصدوم کردند

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: محیط‌بانان پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا در یک ماموریت موفق به دستگیری شکارچیان متخلف شدند و ۲ نفر از محیط‌بانان در این مأموریت به شدت مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان، علی سالاروند روز سه شنبه اظهار داشت: یک گروه از شکارچیان متخلف که روز گذشته به قصد شکار حیات وحش به پناهگاه سفیدکوه ازنا وارد شده بودند، قبل از هر گونه‌ تخلفی توسط محیط‌بانان دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: ۲ نفر شکارچی متخلف که به قصد شکار حیات وحش وارد پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا شده‌ بودند با هوشیاری محیط‌بانان خدوم این منطقه و قبل از هر گونه‌ تخلفی دستگیر و از آنها ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد.

سالاروند افزود: متخلفین متاسفانه در مقابل محیط‌بان تمرد کده و اقدام به درگیری با محیط‌بانان می‌کنند که در این درگیری ۲ نفر از محیط‌بانان توسط آنان با پرتاب سنگ به‌شدت دچار آسیب دیدگی می‌شوند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان با تقدیر از محیط‌بانان زحمتکش و وظیفه‌شناسی پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا افزود: این محیط‌بانان پس از دستگیری افراد متخلف، جهت درمان به اورژانس بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: متخلفین نیز جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضایی شده و با دستور مقام قضایی تا سیر مراحل قانونی روانه بازداشتگاه شدند و به طور قطع با رای قاطع مقام محترم قضایی، متنبه خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha