۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85319588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت یک افسر دیگر صهیونیست در غزه/ ۲۵ نفر از نظامیان کشته شده از تیپ «گفعاتی» هستند

تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی با اشاره به هلاکت یک نظامی دیگر خود در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت، اذعان کرد که شمار زیادی از نظامیان کشته شده این رژیم از تیپ ویژه «گفعاتی» هستند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی دیگر خود در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت فلسطین خبر داد.

رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یک افسر ارتش این رژیم بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از نبرد در شمال غزه کشته شده است. این نظامی سه هفته قبل زخمی شده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از کشته شدن یک افسر و زخمی شدن سه نظامی دیگر در جریان درگیری های شدید در غزه خبر داد و شدت جراحات سه نظامی را نیز وخیم اعلام کرد.

از سوی دیگر یدیعوت آحارونت گزارش داد: ۲۵ نفر از نظامیان کشته شده ارتش اسرائیل در جریان درگیری های داخل غزه از تیپ «گفعاتی» هستند.

این درحالی است که روز گذشته منابع صهیونیست اعلام کردند که در جریان عملیات زمینی اشغالگران صهیونیست در نوار غزه، چهار نظامی صهیونیست از جمله دو افسر به هلاکت رسیدند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که یکی از نیروهای ذخیره‌اش در گردان ۸۱۱۱ تیپ پنجم (پیاده مکانیزه) در نبردی در جنوب نوار غزه به شدت زخمی شده و وضعیت او وخیم است.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که اگرچه ارتش اعلام کرده از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون، ۱۵۹۳ سرباز زخمی شده، اما داده‌های بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی، آماری بسیار بالاتر را نشان می‌دهد. ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۴۲۵ و زخمی شدن ۱۵۹۳ نفر از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی اعتراف کرد و گزارش داد که حال ۲۵۵ نفر از زخمی‌ها وخیم است.

در شرایطی که تل‌آویو تلاش دارد تا بر روی آمار واقعی تلفات انسانی نظامیان خود سرپوش بگذارد، وب سایت صهیونیستی وای نت دو روز پیش در گزارشی فاش کرد که تعداد نظامیان صهیونیست مجروح به ۵۰۰۰ نفر رسیده و بیش از ۲۰۰۰ نفر از آنها دچار معلولیت شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha