ستاد استقبال سفر رییس‌جمهور به گلستان تشکیل شد

گرگان- ایرنا- جلسه ستاد استقبال سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان گلستان با ۱۲ کارگروه و ۱۱ کمیته تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان روز سه‌شنبه در اولین جلسه این ستاد گفت: باید تلاش شود از همه ظرفیت‌های استان برای میزبانی شایسته‌ و باشکوه از رییس جمهور و اعضای هیات وزیران استفاده کنیم.

سیدعلی مهاجر اظهار کرد: یکی از تجربیات موفق در این خصوص، برگزاری نشست‌ تبیینی مسوولان به‌ویژه استاندار و معاونین استاندار با اقشار مختلف برای بیان دستاوردهای دولت در استان است که بیان واقعی دستاوردهای دولت به‌خصوص دستاوردهای سفر اول امیدآفرین خواهد بود و اشتیاق مردم را به میزبانی با شکوه‌تر از رییس جمهور بیشتر خواهد کرد.

وی بیان کرد: تشکیل ستاد، کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی برای برنامه‌ریزی و هماهنگی و زمینه‌سازی لازم در خصوص استقبال باشکوه، از دیگر تجربیاتی است که از سفرهای گذشته هیات دولت به استان‌ها به‌دست آمده است.

ستاد استقبال سفر رییس‌جمهور به گلستان تشکیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: استقبال باشکوه‌تر از رییس‌جمهور و هیات دولت ضامن حفظ آبروی استان در کشور و آبروی کشور در فضای بین‌المللی خواهد بود، زیرا استقبال از رییس‌جمهور تکریم نظام و انقلاب است.

مهاجر ادامه داد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان گلستان همواره در صحنه‌های گوناگون همراهی خود را با نظام و انقلاب نشان داده‌اند و وظیفه ما مسئولان بسترسازی و زمینه‌سازی حضور مردم است.

وی گفت: انتظار می‌رود در شهرستان‌ها ستاد استقبال با استفاده از ظرفیت‌های خوبی مانند اقوام، مذاهب، اقشار و تشکل‌ها تشکیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha