امکانات لازم برای برگزاری رقابت‌های فوتسال ایران و روسیه در لارستان مهیاست

ایرنا - لارستان - فرماندار ویژه شهرستان لارستان از میزبانی هفته آینده این شهرستان از رقابت تیم های فوتسال کشورمان با روسیه خبر داد و اظهار کرد: امکانات لازم جهت برگزاری این رقابتها از هر حیث آماده است .

داریوش دهقان روز سه شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها با اشاره به اینکه فروش بلیط منحصرا به صورت مجازی از طریق سایت Lartik.irانجام می شود و از ۲۱ آذرماه آغاز شده تصریح کرد: بازی اول روز ۲۷ آذرماه ساعت ۱۹ و بازی دوم ۲۸ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

امکانات لازم برای برگزاری رقابت های فوتسال ایران و روسیه در لارستان فارس مهیاست

وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم ورزش دوست کشورمان بخصوص این منطقه از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه، فروش بلیت اینترنتی تنها چند ساعت از آغاز فروش ، بلیت‌های بازی نخست به اتمام رسید.

به گفته دهقان تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه دو بازی در سالن ورزشی مجتمع بزرگ طوبی لارستان انجام خواهند داد که بازی اول روز ۲۷ آذرماه ساعت ۱۹ و بازی دوم ۲۸ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش کردیم هزینه بلیط را کاهش دهیم؛ اما در نهایت قیمت بلیط یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین شد و این درآمد صرف هزینه برگزاری مسابقه و مواردی از جمله پذیرایی و اسکان مهمانان خواهد شد.

دهقان این توضیح را اضافه کرد: البته فدراسیون فوتبال نیز بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به این دیدار اختصاص داده که هزینه هایی از جمله رفت و برگشت ملی پوشان روسیه، اسکان و اقامت آنها را در بر می گیرد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان برنامه های سفر دو تیم گفت: تیم ملی روسیه روز ۲۵ آذرماهاز دبی به شهر لار و تیم ملی ایران روز ۲۶ آذرماه از تهران به شهر لار وارد خواهند شد.

دهقان به محل اقامت دو تیم نیز اشاره کرد و توضیح داد: تیم روسیه در هتل جهانگردی لار و تیم ایران در یک هتل آپارتمان خیرسازاقامت خواهند داشت و با وجود مکان های اقامتی مختلف در شهر، عده ای از مردم مهمان نواز شهرستان برای در اختیار گذاشتن خانه خودشان به دیگر مهمانان این دیدار اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: اولین بار است که یک شهرستان غیر از مراکز استان و پایتخت، میزبان مسابقه ای در چنین سطحی است و این موضوع نشان از ظرفیت بالای لارستان دارد.

دهقان در پایان به آثار این مسابقه اشاره کرد و تاکید کرد: میزبانی بسیار خوب از این رویداد می تواند شروعی برای احیای دیگر ظرفیت های شهرستان باشد و تلاش مسئولان لارستان برگزاری هرچه بهتر این دیدار خواهد بود؛ اما از عموم مردم نیز می خواهم که اگر نقطه ضعفی وجود داشت، برای جبران آن کمک کنند.

لارستان در ورزش افتخارات زیادی دارد

محمد حسن طیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و دبیر برگزاری مسابقه در این ارتباط گفت: رویکرد این اداره سوق دادن ورزش به سمت ورزش های قهرمانی، ورزش همگانی و علمی کردن ورزش بوده است و تا کنون توانسته ایم ۲۵ لارستانی عضو تیم ملی در رشته های مختلف داشته باشیم.

وی ادامه داد: هیات های ورزشی ما یک برنامه سند چشم انداز سه ساله و پنج ساله دارند و این سندها با حضور فرماندار نوشته می شود و در چند سال گذشته این شهرستان میزبان بسیاری از مسابقات در سطح استانی و ملی در رشته هایی از جمله شنا، تنیس روی میز، تنیس خاکی، بدمینتون و هندبال بوده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها در آینده نیز خواهد بود.

امکانات لازم برای برگزاری رقابت های فوتسال ایران و روسیه در لارستان فارس مهیاست

طیبی با اشاره به ظرفیت مجتمع علمی، فرهنگی، ورزشی طوبی در لارستان گفت: این سازه با سازه هایی از استانهای تهران، اصفهان،خوزستان و خراسان رضوی رقابت می کند و استانداردهای آن به گونه ای بود که موافقت فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان را برای اعطای میزبانی فوتسال ایران و روسیه جلب کرد و جا دارد از خیر بزرگوار سازنده آن، مرحوم حاج ناصر منیری یاد کنیم.

شهرستان لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha