والیبال شهرداری ارومیه میزبان نیان مشهد/بازهم سالن غدیر برای میزبان خوش‌یمن می‌شود؟

ارومیه- ایرنا- دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و نیان الکترونیک مشهد فردا /چهارشنبه/ در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود؛ دیداری که می تواند بازهم طعم پیروزی را به شاگردان علیزاده در رقابتی خانگی بچشاند.

به گزارش ایرنا، تیم های والیبال شهرداری ارومیه و نیان الکترونیک مشهد از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، از ساعت ۱۶ فردا در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در حالی برگزار می شود که تیم والیبال شهرداری ارومیه با سه برد و هفت باخت از 10 بازی خود، در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قرار دارد.

تیم میهمان، نیان الکترونیک مشهد هم با چهار برد و 6 باخت در رده دهم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد که البته این تیم فاصله ای هم با میانه جدول ندارد و می تواند با یک برد، حتی تا سه رده صعود کند.

مسابقه هفته یازدهم برای هر دو تیم شهرداری ارومیه و نیان الکترونیک مشهد بسیار مهم است، شهرداری با جلوگیری از بازگشت به جمع 2 تیم قعرنشین، محکوم به برد در این دیدار و همچنین 2 دیدار باقی مانده از بازی های دور رفت است و نیان الکترونیک هم می تواند با برد خوب مقابل شهرداری ارومیه تا رده هفتم نیز بالاتر رود و سرو سامانی به وضعیت خود در جدول بدهد.

البته باید توجه داشت که شهرداری ارومیه در دیدارهای خانگی در فصل جاری، بسیار موفق تر بوده و از چهار دیداری که در خانه انجام داده، سه برد و یک باخت آن هم مقابل فولاد سیرجان صدرنشین لیگ داشته است.

شهرداری ارومیه در دیدارهای خارج از خانه بسیار ضعیف ظاهر شده و از پنج دیدار خود، پنج باخت در کارنامه ثبت کرده و تنها توانسته یک امتیاز از مسابقه مقابل ایفاسرام اردکان به دست آورد.

نیان الکترونیک مشهد هم هرچند در یکی از بازی های خارج از خانه خود مقابل پیکان با نتیجه سه بر 2 پیروز شده ولی در چهار دیدار دیگر خارج از خانه خود، بازی را واگذار کرده است.

این آمار نشان می دهد که شهرداری ارومیه دست برتر را در این دیدار دارد، هرچند نیان الکترونیک نیز با انگیزه های خاص خود وارد میدان 6 هزار نفری غدیر خواهد شد.

این 2 تیم تنها 2 دیدار با همدیگر در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور سال گذشته برگزار کردند که سهم هرکدام، یک برد خانگی بود؛ شهرداری ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر در دیداری که 27 آذر سال گذشته با نیان الکترونیک برگزار کرد، سه بر 2 به پیروزی رسید و تیم مشهدی هم در دیدار برگشت با نتیجه مشابه، شهرداری را شکست داد.

حالا باید منتظر ماند و دید تا دیدار سوم 2 تیم تقریبا پایین جدولی لیگ برتر والیبال امسال به نفع میزبان به پایان خواهد رسید یا نیان الکترونیک، با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه، سرو سامانی به وضعیت خود در جدول خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha