پیکر مطهر چهار شهید گمنام وارد آذربایجان‌غربی شد

ارومیه - ایرنا - پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز، سه شنبه همزمان با ایام‌ فاطمیه با استقبال مسوولان و مردم شهید پرور آذربایجان غربی وارد فرودگاه ارومیه شد تا پس از تشییع در نقاط مختلف این استان خاکسپاری شوند.

به گزارش ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه روز سه شنبه با بیان اینکه فضای شهرستان ارومیه با حضور پیکرهای مطهر این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس عطرآگین شده است، گفت: مراسم تشییع مردمی پیکر این شهدا پس از سال ها غربت هفته اینده همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ارومیه برگزار می‌شود.

سرهنگ قهرمان عیوضلو بیان کرد: رده سنی چهار شهید گمنام تازه تفحص شده، زیر ۲۳ سال بوده و از شهدای مناطق عملیاتی جنوب کشور هستند.

وی اضافه کرد: از این چهار شهید گمنام دفاع مقدس، پیکر پاک و مطهر سه شهید در ارومیه و یک شهید دیگر در پلدشت به خاک سپرده خواهند شد.

پیکر مطهر این چهار شهید در حالی وارد ارومیه شد که جمع کثیری از شهروندان از اقشار مختلف از دانش آموزان گرفته تا مادران شهدا، روستاییان واقع در مسیر فرودگاه به ارومیه، کشاورزان و سایر اقشار در حالیکه شاخه گل و پرچم‌های سبز رنگی به دست داشتند به استقبال و قدردانی از شهدا در مسیر حضور داشتند.

براساس اعلام مسوولان فرهنگی استان آذربایجان غربی برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده قبل از آیین تشییع شهدای گمنام به زودی به اطلاع شهروندان ولایی و شهید پرور ارومیه خواهد رسید.

آذربایجان غربی دارای ۱۲ هزار شهید دوران دفاع مقدس است که در مناطق مختلف عملیاتی این استان به شهادت رسیده اند همچنین شهدایی از سایر استان های کشور نیز در این استان به فیض شهادت نائل شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha