تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان روزنامه نیویورک‌تایمز/"واقعیت‌های جنگ غزه را بگویید"+فیلم

تهران-ایرنا- تظاهرکنندگان در نیویورک در اعتراض به نحوه پوشش اخبار فلسطین در مقابل ساختمان یک روزنامه آمریکایی تجمع کردند و فریاد آزادی فلسطین سر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مجله تایم نوشت: در سراسر جهان مردم در حمایت از آتش بس در غزه تظاهرات کردند.

بعد از شکست قطعنامه درخواست آتش بس در سازمان ملل متحد فعالان فلسطینی و اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی خواستار تظاهرات جهانی شدند.

روز دوشنبه در نیویورک، معترضان در مقابل ساختمان نیویورک تایمز تجمع کردند تا به پوشش خبری این روزنامه از درگیری غزه اعتراض کنند و شعار «فلسطین را آزاد کند، از رودخانه تا دریا» سر دادند.

فعالان فلسطینی در نیویورک با ملحق شدن به تظاهرات جهانی، به دروغ های روزنامه نیویورک تایمز در حمایت از نسل کشی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

معترضان گفتند در واکنش به درخواست جهانی برای اعتراض گرد هم آمده اند.

آنها از حضور یک روزنامه نگار در غزه که به پوشش جنایات رژیم صهیونیستی می پردازد به عنوان قهرمان یاد کردند. همچنین گفتند که در دوماه گذشته آمریکا با همدستی رژیم صهیونیستی ۲۰ هزار فلسطینی را در غزه به کشتن داده اند و مرتکب جنایت شده اند.

معترضان گفتند: در مقابل ساختمان نیویورک تایمز جمع شده اند زیرا این روزنامه فقط شریک جرم نیست، بلکه مسئول است. نیویورک تایمز اخبار توافق برای این نسل کشی را تولید می کند و ما اینجا هستیم تا بگویم این شرم اور است.

یکی از معترضان گفت ما باید از طریق اتحادیه های کارگری، موسسات، محل کار و از طریق خانواده های خود رژیم اسرائیل را به چالش بکشیم. در حالی که روزنامه نگاران و فلسطینی های شجاع در غزه برای بیان حقیقت می میرند این حداقل کاریست که می توانیم انجام دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha