فیلم کمدی «رُب زنبور عسل» در نیشابور ساخته شد

مشهد-ایرنا- فیلم کمدی- داستانی «رُب زنبور عسل» به نویسندگی و کارگردانی سید مهدی حسینی از فیلمسازان جوان شهرستان نیشابور با مجوز انجمن سینمای جوانان ایران در این شهرستان ساخته شد.

مسوول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: فیلم کمدی - داستانی "رُب زنبور عسل" داستان مردی روستایی است که با گرفتن وام کشاورزی در زمینه زنبورداری قصد دارد بدون اطلاع از خانواده خود منزلی در شهر اجاره کند و با خانواده خود از روستا به شهر مهاجرت نماید و با بردن کندوها به صحرا قصد فریب بانک را دارد که اتفاقاتی برای او رخ می دهد....

مسعود سلیمانی سپهر افزود: در این فیلم «رضا معتمدی، مائده دستجردی، احمدرضا نیک اندیش ،جابر حسینی نیک،ریحانه گرمابی، سید مسعود حسینی، روح اله ناصحی نصب، ربابه شفیعی، ناصر شورگشتی و سیدمهدی حسینی» به ایفای نقش پرداخته اند.
وی اظهار کرد: سید مهدی حسینی پیش از این نویسندگی و کارگردانی فیلمهای کوتاه "ثانیه های سربی، لبخند، برقله افتادگی" و چندین فیلم دیگر را در کارنامه خود دارد که موفقیتهایی را در جشنواره های داخلی داشته است، این فیلم اولین تجربه کار او در زمینه کمدی است که مراحل فیلمبرداری آن اکنون به پایان رسیده است.

مسوول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابوری خاطر نشان کرد: دیگر عوامل فیلم کمدی داستانی «رُب زنبور عسل» شامل حمید رضا هلالای (دستیار یک و برنامه ریز)، سحر دولت آبادی (منشی صحنه و گریم)، علی شورورزی (مدیر فیلمبرداری) سجاد صادقی(صدابردار) ، سید مسعود حسینی (مدیر تولید)، ناصر شورگشتی (تدارکات)، ابوالفضل شکیبا (مشاور فیلمنامه)، منیره سادات حسینی (عکاس پشت صحنه، کبری دولت آبادی و محمدجواد معتمدی (گروه صحنه) هستند.

به گزارش ایرنا، طبقه بندی دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران بر اساس ظرفیتها و توانایی های بالقوه دفتر از سوی ستاد مرکزی انجام شده است و ۵۸ دفتر در چهار طبقه‌بندی «الف، ب، ج و د» قرار دارند و از این رو دفتر مشهد در طبقه‌بندی «الف» نیز همراه با چهار دفتر دیگر قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی ۵۸ فیلم کوتاه تولید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha