کیومرث هاشمی: حمایت از تیم ملی فوتبال یکی از اولویت‌های وزارت ورزش است

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: ما کسب نتیجه و حمایت تیم ملی فوتبال بزرگسالان را به عنوان یک اولویت در وزارت ورزش معرفی کردیم.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه اولین نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ وزیر ورزش و جوانان با دانشجویان و اساتید دانشگاه تربیت بدنی تهران، اظهار داشت: اولین دیدار بود که وزیر ورزش برای پرسش و پاسخ در جمع اساتید و دانشجویان تربیت بدنی حضور پیدا کرد و خود من خیلی استفاده کردم. در بحث‌های مختلفی مثل خودسازی، آینده‌سازی، اشتغال و آینده ورزش سوالات خوبی انجام شد و خیلی مطالب خوبی گفته شد.

وی با در مورد فدراسیون‌هایی که رئیس ندارند، عنوان کرد: مجامع فدراسیون‌ها یک روند ثابت دارند که تغییراتی را هر ۴ سال یکبار انجام می‌دهند اما در مدت اخیر برخی از مجامع احکامی را گرفته‌اند از دیوان عدالت و یا شرایط بین المللی پیش آمده که مستلزم است تدبیر و مدیریتی انجام شود. خوشبختانه در فدراسیون‌های رشته‌های المپیکی هیچ مشکلی نداریم و رشته به رشته در حال برگزار کردن جلسات اختصاصی مثل تکواندو و وزنه‌برداری هستیم. در تلاشیم که تا پایان سال همه این مجامع برگزار شود و ریاست‌های همه فدراسیون‌ها انتخاب شوند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد دربی پیش رو گفت: یکی از خواسته‌های ما در وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال این بود که مجوز VAR از فیفا گرفته شود تا داور ویدئویی در کشور ادامه دار باشد و تا آخر امشب قرار است تکلیف مجوز برای دربی پیش رو مشخص شود. حتی تیمی می‌خواهد پشت این سیستم بنشیند را نیز پیشنهاد دادیم که از چه کشورهایی باشند و امیدواریم شاهد اولین دربی با حضور VAR باشیم.

هاشمی با تاکید بر واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دنبال تصمیمات کلانی هستیم و می‌خواهیم از بخش خصوصی استفاده کنیم. وظیفه وزارت ورزش در واقع تیم‌داری نیست و مصمم هستیم که مدیریت این باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند که اگر بتوانیم این امر را انجام دهیم، دستاورد بسیار بزرگی را در این دولت کسب کردیم؛ البته نباید از حمایت دست بکشیم.

وی درباره جام ملت‌های آسیا بیان کرد: جام ملت‌ها خیلی سال است که نتوانستیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم و این مسئله کار ساده‌ای نیست زیرا همه کشورها تمام تلاش خود را در این تورنمنت انجام می‌دهند. ما کسب نتیجه و حمایت تیم ملی فوتبال بزرگسالان را به عنوان یک اولویت در وزارت ورزش معرفی کردیم و هر کمکی بتوانیم را به عنوان رسالت خودمان انجام می‌دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha