۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85320039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صلح و سازش میان سه طایفه در دزفول برقرار شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85320039
صلح و سازش میان سه طایفه در دزفول برقرار شد

دزفول - ایرنا - رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: صلح و سازش میان سه طایفه شهرستان دزفول با موضوع نزاع و درگیری در قالب پویش به حرمت حضرت فاطمه زهرا(س) می‌بخشم، برقرار شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی روز سه شنبه افزود: در پی درگیری و نزاع دسته جمعی میان سه طایفه در دزفول که منجر به تخریب تعدادی وسیله نقلیه و مجروح شدن چند نفر از این سه طایفه شده بود، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به شورای حل اختلاف این شهرستان برای حل و فصل و ایجاد مصالحه ارجاع شد.
وی ادامه داد: اعضا و صلح یاران شورای حل اختلاف دزفول در اقدامی جهادی و برگزاری نشست‌های متعدد بین بزرگان و ریش سفیدان این طایفه‌ها و با تببین آموزه‌های دینی درخصوص صلح و سازش، خوشبختانه توانستند در راستای پویش به حرمت حضرت فاطمه زهرا (س) می‌بخشم بین آنان صلح و سازش برقرار کنند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان بیان کرد: پس از اعلام رضایت این طایفه‌ها نسبت به یکدیگر چندین پرونده مطرح شده در محاکم قضایی مختومه شد.

وی با قدردانی از پیگیری و همت اعضا و صلح یاران شورای حل اختلاف شهرستان دزفول ادامه داد: براساس دستورات دینی و قرآنی، وساطت و میانجگیری بین مردم و ایجاد سازش و مصالحه از وظایف مسلمانان و مومنان است که در این راستا شوراهای حل اختلاف به عنوان مرجعی رسمی و قانونی ضمن ایجاد صلح و سازش در تحقق این تکلیف مهم دینی، اخلاقی و انسانی کمک شایانی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha