بانک کشاورزی آذربایجان شرقی ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

تبریز - ایرنا - مدیر بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: امسال ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۱۸ هزار متقاضی در بخش های مختلف کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، جواد صمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در این مدت در بخش خدمات تسهیلات خرد کشاورزی به مبلغ پنج هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال برای سه هزار و ۹۰۰ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: در بخش صنایع و ادوات کشاورزی و صنایع دستی نیز بانک کشاورزی در این مدت پنج هزار ۶۰۰ میلیارد ریال به تعداد ۲ هزار و ۵۴ نفر تسهیلات پرداخت کرده است.

صمدی به سرمایه گذاری بانک کشاورزی در زیر بخش های مختلف زراعت و باغداری اشاره کرد و گفت: در بخش زراعت پنج هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال به پنج هزار و ۳۶۱ نفر و در بخش باغداری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به تعداد ۲ هزار و ۱۶۵ فقره تسهیلات پرداخت شده است.

وی به تسهیلات پرداختی در زیر بخش دام و طیور اشاره کرد و افزود: دام، طیور و آبزیان یکی از بخش های اولویت دار کشاورزی است و در این بخش چهار هزار و ۷۲۵ میلیارد ریال برای ۲ هزار و ۴۲۷ متقاضی پرداخت شد که بیشترین پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

صمدی با اشاره به تسهیلات قرض الحسنه ارایه شده، افزود: شعب بانک کشاورزی در هشت ماه امسال ۲ هزار و ۲۴۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری با نرخ سود چهار درصد پرداخت کرده اند که از این میزان یک هزار و ۹۴۸ میلیارد ریال برای ۹۳۴ نفر تسهیلات ازدواج و ۲۹۵ میلیارد ریال به ۴۶۶ نفر تسهیلات فرزندآوری اعطاء شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha