۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85320101
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی تا پنجشنبه در همدان فعال است

۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبر: 85320101
سامانه بارشی تا پنجشنبه در همدان فعال است

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز سه شنبه وارد استان می شود و تا ظهر پنجشنبه فعال است.

محمد حسن باقری شکیب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح فردا چهارشنبه سامانه بارشی فعالیت خود را با بارش از مناطق غربی آغاز می کند و از بعدازظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه در اکثر نقاط بارش باران و برف در مناطق مرتفع را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی تا ظهر پنجشنبه در استان فعال است و سپس با کاهش ابر در روز جمعه سامانه بارشی به صورت کامل از استان خارج می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: از روز پنجشنبه و با عبور سامانه بارشی کاهش دما برای استان پیش بینی می شود که در روز جمعه دما به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز به دلیل پایداری جوی، افزایش آلاینده ها به ویژه برای مناطق شهری و صنعتی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۳ سانتیگراد بالای صفر و یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

باقری شکیب اظهار کرد: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در همدان و قهاوند با منفی یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha