بخشدار کهریزک: فرهنگیان در ایجاد نشاط سیاسی جامعه موثر هستند

شهرری - ایرنا - بخشدار کهریزک گفت: فرهنگیان به‌ عنوان تاثیرگذارترین قشر جامعه می توانند در زمان های مختلف در نشاط سیاسی جامعه موثر باشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ری، حسین گراوند روز سه شنبه همزمان با نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات در اسفندماه، طی نشستی با جمعی از فرهنگیان کهریزک اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست ایجاد بسترهای مناسب جهت تحقق مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات بوده و چون از نظر ما فرهنگیان در خط مقدم جبهه های فرهنگی قرار دارند یکی از تاثیر گذارترین اقشار جامعه می باشند ما تصمیم گرفتیم با شما عزیزان جلساتی داشته باشیم تا همچون گذشته ما را در این امر یاری کنید.

وی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط سیاسی در جامعه گفت: نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره خواهان حکمفرمایی شور و نشاط سیاسی در جامعه بوده که در این راه معلمان و فرهنگیان همواره نقش آفرین بوده اند.

بخشدار کهریزک: فرهنگیان در ایجاد نشاط سیاسی جامعه موثر هستند

گراوند بیان داشت: هرجامعه ای که از نشاط سیاسی و شور و طراوات برخوردار باشد، یقینا دشمنان آن جامعه نمی‌توانند به مقابله با اهداف متعالی آن جامعه برخواسته و در مسیر آن مانع تراشی کنند.

بخشداری کهریزک گفت: در تمامی دوره‌های مختلف انتخابات این فرهنگیان هستند که سهم عمده ای در برگزاری قانونمند و با نشاط انتخابات داشته که امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز فرهنگیان بخش کهریزک با حضور فعال خود انتخاباتی پر شور و با حضور حداکثری را رقم بزنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha