مسمومیت تنفسی در شهرک صنعتی راوند کاشان تکرار شد

اصفهان-ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بدنبال تکرار حادثه گازگرفتگی در یک واحد تولید «آرکوپال» در شهرک صنعتی راوند کاشان، امروز سه‌شنبه نیز ۲۰ نفر دیگر دچار مسمومیت تنفسی شدند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایرنا افزود: ۶ مصدوم در محل حادثه توسط عوامل اورژانس مداوا و ۱۴ نفر نیز با چهار دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی اعزام شدند که ۱۰ نفر از آنها نیز مرخص شدند و هم اینک چهار نفر از مصدومان تحت درمان قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر ورود به محدوده سوله این واحد تولیدی ممنوع است و نیروهای آتش نشانی، اورژانس و آتش نشانی در محل حادثه مستقر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه در یک واحد تولید کانتینر«آرکوپال» رُخ داده است، افزود: با توجه به خاموش بودن وسایل گرمایشی هنگام وقوع حادثه، علت مسمومیت را نمی‌توان ناشی از انتشار گاز مونواُکسید کربن دانست،

شیشه‌فروش تاکید کرد: هم‌اکنون یک تیم متشکل از کارشناسان آتش نشانی، محیط زیست و بهداشت محیط در محل حادثه مستقرند تا دلیل مسمومیت کارگران را بازکاوی کنند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته(دیروز) نیز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ابتلای ۷۵ کارگر زن یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی راوند کاشان به مسمومیت تنفسی خبر داده بود.

همه این مصدومان روز گذشته از مراکز درمانی مُرخص شدند.

شهرک صنعتی راوند در۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و در کنار جاده کاشان - قم و پنج کیلومتری کاشان قرار دارد.

بیشتر محصولات این شهرک ۸۰ هکتاری مربوط به صنایع و کارخانجات فرش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha