راه اندازی شعبه حل اختلاف دعاوی حوزه ورزش در خوزستان اقدام ارزشمندی است

اهواز - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: راه اندازی شعبه حل اختلاف در ورزش استان را اتفاقی نو و ارزشمند است.

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز سه شنبه در حاشیه افتتاح اولین شعبه تخصصی حل اختلاف ورزش و جوانان خوزستان در اهواز اظهار کرد: شعبه حل اختلاف در ورزش را اتفاقی نو و ارزشمند دانست و گفت: وجود این شعبه کمک می‌کند تا از عمیق‌تر شدن بسیاری از دعاوی جلوگیری شود.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان تعداد قابل توجهی پرونده حقوقی داشته که بسیاری از آنها در یکی، ۲ سال اخیر برطرف شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود از تکمیل و بهره‌برداری یکصد پروژه ورزشی در استان خوزستان خبر داد و گفت: امیدواریم با این کار بخشی از مشکلات زیرساختی استان برطرف شود.

بنی تمیم به بخشی از اقدامات این اداره کل در حوزه عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: استادیوم شهید مجدیان دزفول بعد از ۲۶ سال افتتاح شد همچنین ورزشگاه پیر تختی اهواز بعد از سال ها بازسازی شد.

وی افزود: با بازسازی استادیوم تختی اهواز، خوشبختانه این مکان مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفت و از این پس بازی‌های استقلال ملاثانی در این ورزشگاه انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه به احداث یادمان شهدای گمنام در ورزشگاه تختی اهواز اشاره کرد و گفت: کار ساخت نمای این یادمان در حال انجام بوده و به زودی میزبان یک شهید گمنام خواهیم بود.

وی در ادامه به افتخارآفرینی خوزستانی‌ها در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو اشاره کرد و افزود: ۱۵ درصد مدال‌های کسب شده در بازی‌های آسیایی و ۱۶.۵ درصد مدال های ایران در بازی های پاراآسیایی توسط ورزشکاران خوزستانی رقم خورد که یک اتفاق ارزشمند است.بنی تمیم در ادامه افتتاح

بر اساس این گزارش بیش از ۲۳۰ هزار خوزستانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha