مربی شهدای رزکان البرز: حضور در پیکارهای جهانی افتخاری برای هندبال بانوان است

تهران- ایرنا- کارشناس هندبال گفت: حضور در رقابت‌های جهانی بانوان افتخاری برای جامعه هندبال بانوان است زیرا توانستند برابر تیم‌های بزرگ بازی کنند.

ناهید رضایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره عملکرد تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات جهانی دانمارک، اظهار داشت: هندبال در این سال‌ها پیشرفت زیادی داشته و یکی از پرافتخارترین رشته‌های توپی در بخش بانوان است. نگاه ویژه علیرضا پاکدل ریاست فدراسیون سبب رشد هندبال شده است.

وی افزود: تیم ملی هندبال قبل از اعزام و در طول بازی‌ها با بدشانسی روبرو شد و چند بازیکن شاخص آسیب دیدند و نتوانستند تیم ملی را همراهی کنند.

سرمربی تیم هندبال شهدای رزکان البرز عنوان کرد: اتفاقی که در مسابقات جهانی افتاد و خیلی این رویداد پررنگ بود، درخشش بازیکنان ما در طول مسابقات بود. همه دیدیم که بازیکنان جوان ما چقدر خوب در مسابقات بازی کردند و این هدف‌گذاری در آینده نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: این اتفاق خیلی خوب باعث افتخار همه هندبالی‌هاست زیرا توانستند در سطح جهانی برابر تیم‌های بزرگ بازی کنند و جزو بازیکنان خیلی خوب زمین باشند.

رضایی یادآور شد: هدف فدراسیون هندبال و پاکدل محقق شد و جوانان ما هم خیلی خوب در مسابقات ظاهر شدند. از کسانی که در فدراسیون کمک و تلاش می‌کنند و باعث می‌شوند که هندبال رشد کند، تشکر می‌کنم.

فاطمه مریخ، ستاره جوان هندبال ایران، هت‌تریک کرد و در پایان دیدار با قزاقستان در مرحله گروهی پرزیدنت کاپ برای بار سوم عنوان برترین بازیکن زمین را کسب کرد.این بازیکن در این دیدار عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و توانست به تنهایی ۱۱ گل به ثمر برساند.

وی پیش از این دو بار دیگر در دیدار با آلمان و لهستان در مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان برنده این عنوان شده بود.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در آخرین مسابقه خود در بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان به مصاف گرینلند می‌رود. گرینلند شب گذشته با نتیجه ۱۹-۲۱ مقابل پاراگوئه شکست خورد تا با قرار گرفتن در رده چهارم گروه اول پرزیدنت کاپ، حریف بانوان هندبالیست کشورمان شود.

در رده‌بندی گروه دوم پرزیدنت کاپ نیز کنگو با شکست شیلی با نتیجه ۲۱-۲۴ در صدر ایستاد و حریف ایسلند، صدرنشین گروه دوم پرزیدنت کاپ شد. همچنین بر این اساس چین با شیلی و پاراگوئه با قزاقستان دیدار می‌کند.

دیدار ایران – گرینلند امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha