شهر راز شیراز مقابل  شهرداری آستارا در دقایق پایانی به گل رسید  
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم شهرراز شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور(جام آزادگان )  در دقایق پایانی دروازه تیم شهرداری آستارا را باز کرد تا مقاومت این تیم شکسته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این بازی که عصر سه شنبه و از هفته شانزدهم این مسابقات در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل به برتری دست یافت.

دیدار این ۲ تیم حساسیت زیادی داشت چرا که تیم میزبان برای گرفتن هر سه امتیاز بازی و صعود به بالای جدول و تیم میهمان هم برای جدا شدن از پایین جدول بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

تیم میزبان در نیمه نخست فرصت های زیادی را از دست داد و یکبار هم تیر دروازه شهرداری را به لرزه در آوردند تا شهر راز نتوانداز برتری خود در نیمه نخست به گل برسد.

فرصت های زیادی که میزبان از دست داد

بازیکنان تیم شهراز که برای گلزنی بی تابی می کردند در دقیقه ۱۰ اولین زنگ خطر را به روی دروازه تیم شهرداری به صدا در آوردند، در این لحظه ضربه حسین فاضلی که بارها از سمت چپ مدافعان تیم میهمان را آزار داد بود با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴ بازهم میزبان صاحب فرصت دیگری برای گلزنی شد و ضربه سر رضا آقا بابایی با واکنش خوب معین عشایر سنگربان تیم شهرداری دفع شد تا این بار او ناجی تیمش شود.

دقیقه ۲۱ بازهم فاضلی بازیکن تیم شهر راز از سمت چپ موقعیت دیگری را برای تیمش فراهم کرد و پاس به بیرون این بازیکن عرض دروازه تیم شهرداری را طی کرد اما از مهاجمان تیم میزبان خبری نبود تا این فرصت هم از دست برود.

درادامه نیمه نخست تیم میزبان بازهم عطش گلزنی خود را نشان داد اما باز هم در باز کردن قفل دروازه ناکام ماندند.

دقیقه ۴۱ از محدود حمله های تیم شهرداری ضربه بازیکن این تیم به بیرون رفت تا میهمان هم خودی نشان دهد.

تیر دروازه میهمان لرزید

دقیقه ۴۵ بازی پس از اینکه میزبان نتوانست به گل برسد این بار ضربه بازیکن این تیم تیر دروازه شهرداری را لرزاند تا با وجود برتری بی چون چرای شهر راز در نیمه نخست، بدون گل پایان یابد.

شهر راز به فکر یک مهاجم گلزن باشد

شاگردان ستار زارع که در زدن ضربات آخر با عجله و کم دقتی فرصت های زیادی را از دست دادند دست اندرکاران این تیم باید بفکر یک مهاجم گلزن برای نیم فصل دوم باشند تا مشکل گل نزنی خود را حل کنند.

د رنیمه دوم باز هم برتری از آن تیم میزبان بود و میهمان هم به فکر ضد حمله بود که یک بار هم خطرناک ظاهر شدند.

بازیکن تعویضی شهر راز گل زنی کرد

در این نیمه بارها فرصت های زیادی نصیب بازیکنان تیم شهر راز شد تا عصبانیت سر مربی این تیم را به دنبال داشته باشد که یکی پس از دیگری از دست رفت اما از دقیقه ۶۵ به بعد ستار زارع سر مربی تیم شهر راز چند تعویض انجام داد که بازیکنان تعویضی عصای دستش شدند و توانستند میزبان را به گل برسانند.

حملات بی امان میزبان ادامه یافت تا اینکه در دقیقه ۸۷ طلسم گل نزنی میزبان شکسته شد، دراین لحظه کمال الدین نیک خوی که در نیمه دوم به بازی آمده بود از فرصتی که دیگر بازیکن تعویضی تیم شهر راز برایش فراهم کرده بود با ضربه سر قفل دروازه تیم شهرداری راگشود تا میزبان به حق خود برسد.

تک به تک مهاجمان میزبان در وقت های تلف شده

در ۶دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم دوبار مهاجمین تیم شهراز به ویژه رضا آقابابایی با سنگربان تیم شهرداری تک به تک شدند که هر بار خروج خوب معین عشایر اجازه نداد میزبان به گل دوم برسد و در نهایت این بازی پر موقعیت با نتیجه یک بر صفر و با گل دیر هنگام تیم شهراز پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در پایان چهار بازی امروز تیم خیبر خرم آباد با ۳۴ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، چادر ملو اردکان یزد و نفت مسجد سلیمان هم به ترتیب با ۳۲ و ۲۹ امتیاز و یک بازی کمتر دوم و سوم هستند و سایر بازیها هم فردا چهارشنبه برگزار می شود و تیم فجر هم میهمان تیم مس سونگون تبریز است.

تیم شهر راز هم با این برد و با ۲۴ امتیاز به رده ششم جدول صعود کردو شهرداری آستارا هم با ۱۸ امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد.

به گزارش ایرنا در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی ۲ تیم اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha