تکواندو گرانداسلم چین؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند

تهران- ایرنا- تکواندوکاران اوزان ۶۸- و ۸۰+ ایران، حریفان خود در مرحله مقدماتی گرنداسلم چین را شناختند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، دومین مرحله از مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ (انتخابی المپیک پاریس) ۲۲ تا ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود. این پیکارها در ۲ بخش مقدماتی و اصلی به میزبانی چین در شهر ووشی با حضور ۱۲۹ تکواندوکار انجام می‌شود.

قرعه‌کشی مسابقات روز اول بخش مقدماتی انجام شد و نمایندگان ایران در اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم حریفان خود را شناختند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی با «نوربک گازز» از قزاقستان روبه‌رو می‌شود و در صورت برتری، مقابل «هو جون جین» حریف سرشناس کره‌جنوبی قرار می‌گیرد.

سروش احمدی با «چن چنگ» از چین پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار «امیررضا غلامی» با «لوخن تئو» از فرانسه خواهد رفت.

متین رضایی با «گنگ جون لیو» از کشور میزبان مبارزه می‌کند و با پیروزی احتمالی برابر حریف به دیدار با برنده مسابقه «عرفان بزرگی» و «ایلا دنیلوف» از کشور روسیه که با پرچم بی‌طرف شرکت کرده است، می‌رود. محمدصادق دهقانی نیز «بئو کانگ» از کره جنوبی را در دور نخست پیش‌روی خود می‌بیند.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی دور نخست با «دینگ لانگ» از چین پیکار می‌کند؛ «آرین سلیمی» دارنده نشان طلای سری اول گرنداسلم ووشی در فروردین ماه سال جاری، ابتدا «زو جیان ول» از چین را باید شکست دهد تا به مصاف برنده دیدار نمایندگان قزاقستان و روسیه برود.

مهدی عابدینی در مبارزه اول خود مقابل «یو مین بائه» از کره‌جنوبی به‌روی شیاپچانگ می‌رود. علیرضا نادعلیان «پدرو خسوس» از برزیل را پیش‌ رو خواهد داشت و علی احمدی برابر «کای وو» از چین دیدار می‌کند و در صورت برتری، مقابل «کانگ» از کره جنوبی به میدان خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha