اورژانس خراسان‌شمالی در ۶۶ پایگاه جاده‌ای به مسافران زمستان خدمات می دهد 

بجنورد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: اورژانس در ۶۶ پایگاه جاده ای به مسافران، رانندگان و سایر کاربران جاده‌ای استان در قالب اجرای طرح زمستانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

تقی دولت آبادی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح زمستانه اورژانس ۱۱۵ استان با مشارکت ۴۵۰ نیروی امدادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دانشکده علوم پزشکی اسفراین در حال انجام است.

وی افزود: ۵۰ پایگاه اورژانس زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی است که از این تعداد ۱۴ پایگاه شهری و ۳۶ پایگاه جاده ای است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد نیز در طرح امداد زمستانی امسال برای خدمت‌ رسانی به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حوادث در زمستان مربوط به سوانح رانندگی ناشی از لغزندگی محورها است، بیان کرد: اورژانس‌ پیش بیمارستانی در استان برای خدمت رسانی مناسب و سریع به بیماران مجهز به زنجیر چرخ است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

۴۴ درصد از جمعیت یک میلیون نفری این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha