فرماندار تربت‌حیدریه فضای این شهرستان را برای برپایی انتخاباتی پرشور آماده خواند+ فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: فضای سیاسی و انتخاباتی این خطه، حاکی از یک حرکت جمعی بین مردم و مسوولان به سمت وحدت و همدلی برای برپایی انتخاباتی پرشور است.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تربت حیدریه افزود: رفتار مدیران اجرایی تحت رصد است و خوشبختانه تاکنون هیچ فعالیت جانبدارانه انتخاباتی از آنها سر نزده است.

وی از تهیه بانکی اطلاعاتی در حوزه اقتصادی تربت حیدریه خبر داد و اظهار کرد: ظرفیت فوق‌العاده اقتصادی شهرستان و نیز وجود کارگاه‌های تولیدی فعال، می‌بایست در قالب یک بانک اطلاعاتی ساماندهی شود.

فرماندار تربت‌حیدریه در ادامه ضرورت وفاق مدیران اجرایی در برگزاری کنگره ملی هزار و ۱۰۶ شهید منطقه را خواستار شد و اظهار کرد: شهریور سال آینده برای برپایی چنین حرکت بزرگی بسیار نزدیک است و ادارات و دستگاه‌ها برای انجام رسالتی که در این زمینه بر عهده دارند تلاش بیشتری کنند.

امام جمعه تربت‌حیدریه نیز در این نشست گفت: ریشه اختلافات، کینه‌ورزی‌ها و دعواهای سیاسی بر خودخواهی و منیت‌ها استوار است و طرفین این نزاعها اغلب به دنبال حفظ و یا به دست آوردن جایگاهی برای خود هستند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی افزود: دغدغه اصلی در آستانه انتخابات، دوری از اختلافات در فضای مجازی و حقیقی است چنان که رهبری بارها تاکید کردند در فضای مجازی از دوگانگی و دوقطبی‌های کاذب اجتناب کنید و همه نیز این مطالب را شنیده‌اند.

وی ادامه داد: هنوز شاهدیم که در فضای مجازی این اختلافات و تهمت‌ها و لجن پراکنی‌ها ادامه‌ دارد و شایسته است فاصله باقیمانده تا انتخابات و بعد آن‌ را مملو از مهر و محبت کنید، زیرا مردم دوست ندارند مسوولان نسبت به یکدیگر اختلاف و کینه داشته‌ باشند.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طی سه سال اخیر همدلی داشتیم اما نه از جنس خنثی، بلکه موثر و در عین حال اتفاقات مثبت بزرگی در این مدت رخ داد که حاصل تلاش همه دست‌اندرکاران و مسوولان شهر بوده‌ است.

محسن زنگنه افزود: البته در فضای همدلی ممکن است نقدهایی نیز به حوزه کاری وارد باشد، اما اجازه ندادیم حاشیه‌های معمول، تربت‌حیدریه را از مسیر رشد و توسعه و رفع مشکلات مردم باز دارد.

نایب ریس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ظرف ۲ سال اخیر نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد ریال پول به این حوزه انتخابیه جذب شد و هم اکنون هیچ طرح راکدی نداریم‌ و این بدان معناست که نرخ رشد توسعه نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر است و در این شاخصه همه سهیم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha