۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85321449
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال داماش با سرمربی جدیدش هم متوقف شد

۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷
کد خبر: 85321449
تیم فوتبال داماش با سرمربی جدیدش هم متوقف شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور با علی اصغر کلانتری سرمربی جدیدش مقابل خوشه طلایی اردبیل متوقف و به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال داماش و خوشه طلایی اردبیل عصر چهارشنبه در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در یک هوای بارانی و در حضور حدود هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نیمه نخست این دیدار با برتری داماش همراه بود و در دقیقه ۱۲ رضا زاهدتبار بازیکن این تیم موفق شد گل نخست داماش را به ثمر برساند، در دقیقه ۴۵ نیز داماش صاحب یک ضربه پنالتی شد اما محمد رستمی این پنالتی را به هدر داد تا نیمه نخست با همان نتیجه یک بر صفر به سود داماش خاتمه یابد.

در نیمه دوم، هر ۲ تیم فرصت گلزنی داشتند اما این تیم خوشه طلایی بود که به گل دست یافت و در دقیقه ۶۶ سجاد اژدر از روی یک ضربه ایستگاهی، گل مساوی بخش تیمش را به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را حسین گنج‌خانی با کمک های میلاد قاسمی و عباس شیرزادی برعهده داشتند؛ همچنین مصطفی بینش به عنوان داور چهارم و شاهین حاج بابایی به عنوان ناظر گروه داوری، در این مسابقه حضور یافتند.

تیم فوتبال داماش گیلان در این بازی با ترکیب اشکان توانا، آزاد جعفرزاده، محمدسجاد قلی‌بیگی، علیرضا مصطفایی، مجتبی بیژن، محسن انبساطی، محمد رستمی، رضا پورمهدی، حسین خیری، پژمان نجات، رضا زاهدتبار و با سرمربیگری علی‌اصغر کلانتری مقابل خوشه طلایی قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال خوشه طلایی اردبیل با ترکیب وحید عزیزی، بهروز هوشمند، داود فکری، میلاد حامدی، سید محمدرضا هاشمی، برهان عابد، مجتبی خسروی، محمد علیزاده، علیرضا فرجیان، علی رضایی، سجاد اژدر و با سرمربیگری فرشاد کرمی رو در روی داماش قرار گرفت.

تیم فوتبال داماش گیلان با این تساوی خانگی، ۱۱ امتیازی شد و در همان مکان هفدهم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم خوشه طلایی اردبیل نیز با کسب ۱۶ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha