امام جمعه لارستان : اجرای برش استانی مهندسی فرهنگی مهمترین دغدغه حوزه فرهنگ است

لارستان- ایرنا- امام جمعه لارستان اظهار کرد: اجرای برش استانی مهندسی فرهنگی کشور مهمترین دغدغه شورای فرهنگ عمومی است که با اجرای درست این سند در شهرستان لارستان در حوزه فرهنگ توفیق حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه لارستان روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: هیات نظارت و ارزیابی مصوبات شورای فرهنگ عمومی با پیشنهاد افراد دغدغه‌مند فعال و نخبه شهرستان برای کمک به این شورا راه اندازی شد.

حجت‌الاسلام سید مختار موسوی خرم در احکام جداگانه‌ای اعضای این هیات را منصوب و اظهار کرد: به کمک این هیات بر طرح‌های ارائه شده از سوی نهادها و میزان اجرای آن نظارت و ارزیابی بیشتری خواهد شد.

وی افزود: اعضای این هیات پیشتر منتقد عملی نشدن مصوبات از سوی نهادها و دستگاه‌های شهرستانی بودند اما اکنون با تشکیل این هیات، خود به کمک شورا آمدند و برای پیشبرد اقدامات آنها یاری می رسانند.

محمد سبحانی، به عنوان دبیر و محسن زارع، مجید بامدادی، رضا تکبیری و محسن سلیم به عنوان اعضای هیات نظارت و ارزیابی مصوبات شورای فرهنگ عمومی منصوب شدند.

در پایان ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لارستان، کارگاه آموزش طرح نویسی از سوی دکتر مهدی زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برای اعضای این شورا برگزار شد.

شهرستان لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha