مقام وزارت کشور: دور کردن دغدغه از ذهن مردم، اولویت تمام ارکان نظام است

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: اولویت تمام ارکان کشور و نظام، دور کردن دغدغه از ذهن شهروندان و تلاش در جهت دسترسی مردم به کالای با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب است.

به گزارش ایرنا، محسن کوشش تبار، چهارشنبه در ادامه سفر دو روزه خود به استان فارس در کارگروه اقدام مشترک،تنظیم بازار و آرد نان در شیراز افزود: بر همین اساس همه بخش ها و مجموعه ها اعم از دولتی و بخش خصوصی باید تلاش کنند که این مهم محقق شود.

او ادامه داد: در حوزه معیشت مردم به رغم همه تلاش هایی که از سوی دستگاه‌های اجرایی کشور می شود اما با مشکلاتی مواجه هستیم و بحث مهم اقتصاد مقاومتی که به بهترین شکل و در زمان مناسب از سوی رهبر معظم انقلاب به این دلیل است که ما در سطوح بین المللی با شرایط خاصی مواجه هستیم.

وی، ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای ایجاد تحول در حوزه معیشت مردم در کشور اظهار کرد: در هر استانی که مدیران پای کار بود و متولیان خوب عمل کردند کیفیت خدمت به مردم مطلوب بوده و هرکجا که دلسوزی درستی نداشته و مسیر را اشتباه رفته‌اند مشکلاتی را شاهد بوده‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، با اشاره به ابلاغ و دستور وزیر کشور مبنی بر راه اندازی غرفه های موقت عرضه اقلام اساسی تا قبل از آغاز سال جدید گفت: بر اساس این ابلاغ، این غرفه ها باید از بیستم دیماه امسال فعال شده و تا بیستم فروردین ماه اقلام اساسی مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب عرضه کنند.

کوشش تبار افزود: در راه اندازی این غرفه ها اولویت با بهره گیری از فضاهای سرپوشیده و زمین های متعلق به شهرداری‌ها، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و سایر مجموعه ها با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی و ترافیکی است.

وی ادامه داد: برای موفقیت این طرح شهرداری ها و کارگروه تنظیم بازار باید از فضای اطلاع رسانی که در استان ها هست استفاده کنند و مردم را از انجام این حرکت اثربخش مطلع کنند تا بتوانیم یک پایان سال مناسب و شایسته را شهروند جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha