حماس: جنایات جنین، ادامه جنگ تمام عیار اشغالگران علیه ملت فلسطین است
نظامیان صهیونیست

تهران – ایرنا – جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجاوز نظامی اشغالگران صهیونیست در جنین که منجر به شهادت هفت نفر از فلسطینیان و بازداشت بیش از ۱۵۰ نفر شده است، در ادامه جنگ تمام عیار کابینه فاشیستی اشغالگران علیه ملت فلسطین انجام می‌گیرد.

به گزارش ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد که جنایات صهیونیست ها در اردوگاه جنین و بمباران این منطقه از زمین و هوا که از بامداد دیروز شده و همواره ادامه دارد، «تلاشی مذبوحانه‌» برای خاموش کردن مشعل مقاومت است که در جان ملت قهرمان فلسطین روشن است و هرگز نمی‌تواند روند رو به رشد و فزاینده مقاومت را متوقف کند.

حماس افزود: هموطنان ما در کرانه باختری مقاوم بر موضعش در مقابله با این رژیم اشغالگر و فاشیست و شهرک نشینان تروریستش تأکید کرده‌اند.

جنبش حماس همچنین از فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری خواست بر مقاومتشان در کلیه شهرها و روستاهای این بخش از خاک فلسطین تا شکست دادن اشغالگران و بیرون راندن آنها از سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن بیفزایند.

امروز (چهارشنبه) برای دومین روز متوالی نظامیان اشغالگر به جنین حمله کرده اند که در جریان آن تاکنون هشت فلسطینی به شهادت رسیده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر بارها به مناطقی از کرانه باختری و قدس اشغالی یورش برده و شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

منابع فلسطینی همچنین از درگیری های شدید میان مبارزان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در نابلس خبر دادند.

نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در منزلش در «بیت ایبا» در شمال غرب شهر نابلس و «مصطفی ابوریاله» آزاده فلسطینی را در این شهر بازداشت کردند.

اشغالگران صهیونیست به روستای «بیت ریما» در شمال غرب رام الله نیز حمله کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به محله «کفرسابا» در «قلقیلیه» در کرانه باختری یورش بردند.

از سوی دیگر برای دومین روز متوالی، نظامیان صهیونیست به شهر جنین و اردوگاه آن یورش بردند. نظامیان صهیونیست منزلی را در جنین هدف قرار داده و آن را با گلوله های آتشزا به آتش کشیدند. این منزل متعلق به یکی از فرماندهان گردانهای جنین به نام «بعجاوی» بود. همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به تخریب زیرساخت‌ها در جنین کردند.

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین، درگیری های شدیدی میان مبارزان و جوانان فلسطینی در گرفت.

همزمان نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به منطقه در «راس العامود» در شهرک سلوان در جنوب مسجدالاقصی، به دنبال تخریب یک منزل هستند.

نظامیان صهیونیست به شهرک «حزما» در قدس اشغالی نیز یورش بردند و دست به بازداشت گسترده فلسطینیان زدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha