۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶
کد خبر: 85321722
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آناصنعت قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امید شد

۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶
کد خبر: 85321722
آناصنعت قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امید شد

قم- ایرنا- تیم آنا صنعت پاسارگاد قم در پایان سه روز رقابت مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دومین دیدار روز پایانی رقابت ها را تیم های مس سونگون و آنا صنعت قم در حالی شامگاه چهارشنبه در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کردند که پیش از آغاز بازی هر ۲ تیم ۶ امتیازی بودند اما مس سونگون به دلیل تفاضل گل بهتر در رده اول قرار داشت.
این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به سود آناصنعت خاتمه یافت. جعفر اصلانی(گل به خودی)، اسماعیل مهماندوست، امیرحمزه صدیق زاد(۲گل) ، حسین ابراهیمی برای آناصنعت گلزنی کردند. ضمن این که قضاوت این دیدار نیز بر عهده داود سالکی و بهادر نظری بود.
با احتساب پیروزی آناصنعت مقابل مس سونگون، این تیم با ۹ امتیاز قهرمان مسابقات شد و مس سونگون ۶ امتیازی دوم شد.
از این دیدار نزدیک به ۲ هزار نفر تماشاگر دیدن کردند.
در اولین دیدار رقابت های امروز نیز ۲ تیم گیل پارس رشت و استعدادهای درخشان مشهد به مصاف هم رفتند و این در حالی بود که با توجه به این که ۲ تیم بدون امتیاز بودند رقابت آن ها بر سر کسب عنوان سومی شکل گرفته بود.
این دیدار با نتیجه ۶ بر یک به سود استعدادهای درخشان مشهد پایان یافت. در این دیدار محمدرضا کهنسال(۲گل)، ابوالفضل اسماعیلی، سینا رنجوری، عادل سروری و امیررضا علیزاده برای تیم مشهد گلزنی کردند و تک گل گیل پارس توسط حسین صادقی به ثمر رسید. قضاوت این دیدار نیز بر عهده حسن حیدری و مهدی فخر آبادی بود.
این مسابقات از روز دوشنبه هفته جاری در قم آغاز شده بود و تیم‌های آناصنعت قم، گیل پارس رشت، مس سونگون و استعدادهای درخشان مشهد طی سه روز متوالی به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت کردند. این تیم ها پیشتر در ۲ مرحله مسابقات گروهی مقدماتی لیگ برتر فوتسال امیدها شرکت کرده بودند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha