۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85321933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد جان باختن سه معلم را تسلیت گفت

۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبر: 85321933
امام جمعه شهرکرد جان باختن سه معلم را تسلیت گفت

شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با صدور پیامی جان‌باختن سه معلم این استان در حادثه تصادف روز سه‌شنبه را به جامعه فرهنگیان و و معلمان و مردم تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط دفتر امام جمعه شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با صدور پیامی با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است: خبر ناگوار درگذشت سه عزیز از خانواده فرهنگیان، استان را به غم فرود این حادثه دل هر انسان شیفته علم و دانش، و فرهنگ و بینش را دردمند کرد.

در پیام امام جمعه شهرکرد تاکید شده است: خبری ناگوار این روزها، فضای استانمان را در غم فرو برد، حادثه تصادف و به لقاء الهی پیوستن سه عزیز از خانواده عظیم‌القدر فرهنگیان استان دل هر انسان شیفته علم و دانش، و فرهنگ و بینش را دردمند نمود، این عزیزان در مسیر علم و توسعه دانش که از مصادیق سیر الی‌الله و هجرت محسوب می‌شود در رفت و آمد بودند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرده است: امروز هرگونه تلاش و جدیت برای پیشرفت علم و دانش در کشور حضرت بقیه الله الاعظم از مصادیق جهاد فی سبیل‌الله محسوب می‌شود و این عزیزان انشاءالله از مجاهدان در راه تقویت ارزش‌ها به حساب خواهند آمد.

به گزارش ایرنا، در حادثه رانندگی در محور جونقان به اردل در بعدازظهر روز سه‌شنبه در محور امیر آباد جونقان در اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری سمند سه آموزگار فوت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha