برخورد چهار خودرو در خراسان جنوبی ۱۲ مصدوم داشت

بیرجند - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد چهار خودرو در محور نهبندان - زاهدان ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت که حال سه نفر از آنان وخیم است.

سرهنگ محمد امیر کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت هشت و ۴۵ دقیقه امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۰ محور نهبندان - زاهدان بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه سواری پراید حامل سوخت قاچاق (خودرو شوتی) که از نهبندان به زاهدان در حرکت بود با ۲ خودرو پژو ۴۰۵ و یک پژو پارس برخورد کرد که در نتیجه این برخورد ۱۲ نفر مصدوم و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

جاده در اثر نشت سوخت لغزنده است 

جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ادامه داد: آتش سوزی در اثر نشت سوخت از خودرو پراید رخ نداده اما با توجه به اینکه خودرو حامل سوخت قاچاق بوده و باعث تخلیه سوخت در سطح جاده شده است، رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

جاده‌های خراسان جنوبی در مجاورت مرزهای شرقی و استان سیستان و بلوچستان محل عبور سوخت قاچاق و جولان خودروهای شوتی است که با سرعت‌های بالا تردد می‌کنند و برای سایر وسایل نقلیه نیز خطرساز هستند.

بنابر اعلام پلیس راه خراسان جنوبی ۶۳ درصد متوفیان تصادفات در شرق استان و یک چهارم در محور نهبندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha