جمعیت هلال‌ احمر چهارمحال و بختیاری به ۲۴۰ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرد
عکس تزئینی است

شهرکرد -ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش باران و برف در استان از بعدازظهر چهارشنبه گفت: از ابتدای بارش‌ها در استان امداگران این جمعیت به ۲۴۰ نفرحادثه امدادرسانی کردند.

مسعود مثنوی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت امداگران جمعیت هلال‌احمر به ۹ حادثه از جمله پنج حادثه برف و کولاک، ۲ حادثه جاده‌ای و مابقی حوادث سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند و در این مدت پنج نفر اسکان اضطراری داده شدند.

به گفته وی، امدادرسانی به این حوادث با اعزام۱۳ تیم و حضور ۴۳ نفر نیروی عملیاتی واعزام ۹ دستگاه آمبولانس انجام شد و توزیع اقلام امدادی از جمله پتو، آب معدنی، نان، خرما و بیسکویت بین حادثه‌دیدگان انجام شد.

مثنوی با اشاره به آغاز طرح زمستانه در جاده‌های ارتباطی استان از۲۰ آذرماه افزود: در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر ۲۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، کوهستانی، پایگاه موقت و ۱۲ مرکز عملیاتی با حضور ۹۵۹ نفر نجاتگر و امدادگر فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا، در ۲۴ ساعت گذشته بارش برف در کوهرنگ ۲۵ سانتی‌متر و در بلداجی ۱۰ سانتی‌متر و همچنین بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در کوهرنگ ۴۳ میلیمتر، لردگان ۶۰ میلیمتر، دوآب صمصمامی ۳۲ میلیمتر، مالخلیفه ۲۵ میلیمتر،اردل ۲۵ میلیمتر، شلمزار ۱۸ میلیمتر، لیرابی ۳۲.۷ میلیمتر، دزک ۱۵ میلیمتر، سورشجان ۱۲ میلیمتر، سامان ۹.۵ میلیمتر، فارسان ۱۳.۶ میلیمتر، بروجن ۱۳.۴ میلیمتر و شهرکرد ۷.۹ میلیمتر به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha