راهپیمایی "جمعه خشم" در حمایت از مردم مظلوم غزه در لرستان برگزار می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان روز پنجشنبه در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت مردم به راهپیمایی "جمعه خشم" اعلام کرد: حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی پس از نماز جمعه این هفته در شهرهای استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا در اطلاعیه آمده که بیش از ۲ ماه است غزه‌قهرمان، قلب خونین جهان، عاملان بلاواسطه کشتار و جنایت رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی و حامیان غربی آنها را با مقاومت و ایستادگی جانانه به مصاف طلبیده است.

این اطلاعیه می افزاید: ۶۷ روز سلاخی بی‌امان انسان‌های بی‌گناه، زن و مرد، پیر و جوان و بیش از همه کودکان در خانه اول مسلمین در مقابل چشمان تمامی جهانیان در جریان و بزرگترین نسل‌کشی تاریخ با هدایت و حمایت همه جانبه آمریکا در حال وقوع است.

این اطلاعیه اضافه می کند: اکنون که حقیقتِ جنایت های نسل‌کشی مردم مظلوم غزه با نورافشانی خون پاک کودکان معصوم، از سد رسانه‌ای صهیونیستی عبور کرده و روایت‌های جانبدارانه، مغرضانه و بزک شده‌ مطلوب رژیم اشغالگر در مقابل چشم تمام جهانیان بر حقایق باز شده، مردم استان لرستان که همواره حامی آرمان فلسطین بودند، تداوم قتل عام برادران و خواهران دینی خود را تاب نمی آورند.

این اطلاعیه می افزاید: مردم همیشه در صحنه لرستان صدای رسای همبستگی خود را آذین‌بخش نبردهای روزمره گروه‌های فلسطینی و مقاومت قهرمانانه آنها کرده ،در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، بعد از اقامه نماز جمعه ۲۴ آذرماه در تمامی میعادگاه های نماز جمعه استان با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، خواستار اقدام عملی سازمان‌های بین‌المللی در توقف فوری ماشین آدم‌کشی رژیم جعلی اسرائیل هستند.

این اطلاعیه اضافه می کند: مردم غیرتمند لرستان در این راهپیمایی، خواستار محاکمه سران کودک‌کش رژیم غاصب و دیوسیرت صهیونیستی هستند و حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد خواهند زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha