۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85322029
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بزرگترین نمایشگاه بازرگانی جنوب آسیا با حضور ایران در پاکستان گشایش یافت

کراچی - ایرنا- پنجمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی کالاهای مصرفی جنوب آسیا با حضور چند شرکت از بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران در «کراچی» به عنوان قلب اقتصاد پاکستان برپا شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، بزرگترین نمایشگاه بازرگانی جنوب آسیا از امروز ۲۳ آذر به مدت چهار روز در اکسپو سنتر شهر کراچی در جنوب پاکستان برگزار می‌شود.

شش شرکت ایرانی در کنار شرکت‌هایی از چین، اندونزی، امارات و پاکستان در پنجمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی میزبان عمده فروشان و واردکنندگان پاکستانی خواهد بود که درصدد همکاری و مشارکت با طرف های ایرانی هستند.

این نمایشگاه مهم ترین رویداد بین المللی جنوب آسیا در حوزه بازرگانی محسوب می‌شود و امروز با حضور نمایندگان بخش خصوصی ایران، مسوولان دولت ایالت سِند، نمایندگان سرکنسولگری ایران در کراچی، مسوولان اتاق‌های بازرگانی پاکستان و دیپلمات های خارجی در شهر کراچی افتتاح شد.

نمایشگاه بین المللی بازرگانی پاکستان بعنوان نهمین رویداد نمایشگاهی در این‌ کشور همسایه با حضور شرکت‌های ایرانی طی دو سال اخیر است.

قرار است در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی میان صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران پاکستانی با شرکت‌های ایرانی در بخش تولید مواد غذایی، شکلات و صنایع تبدیلی نیز برگزار شود.

بازار ۲۴۰ میلیون نفری پاکستان و مرز قریب به یکهزار کیلومتری مشترک با کشورمان، از ویژگی های تاثیرگذار در تجارت بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha